👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Bij deze motor op LPG (necam EGI) lijkt het of het gaspedaal net even te traag reageerd , dit is vooral vervelend bij het overschakelen. Op het moment dat je direct gas geeft nadat er gekoppeld is houdt de motor even pauze. Op benzine is dit niet waarneembaar. ook bij gas los en direct weer gas geven bokt de motor. Het gasverdeelhuis is zo'n 15.000km geleden vervangen( vorige eigenaar). Ook loopt de motor langzaam stationair (700 t).Is hier nog iets aan bij te stellen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
stationair toerental is bij sommige modellen regelbaar. niet bij allen. en wat betreft het inhouden. dit lijkt me toch een gas-gerelateerd probleem. dus op naar de gas specialist.
suc6
Aan het probleem, wat jij een probleem vindt, kan je honderden euro's uitgeven en veel tijd aan spenderen. Het blijft zonde van het geld want dat is een eigenschap van het Mega/EGI systeem. Vreemd genoeg heeft niet elk merk er even veel last van. Je huisarts zou in dit geval zeggen dat je er maar mee moet leren leven.
Toch vreemd, als je al die lovende teksten ziet op www.necam.nl. "Electronic Gaseous Injection staat voor betrouwbare en beproefde techniek waarbij backfire en vermogensverlies tot het verleden behoren. Dit systeem wordt ook wel 'derde generatie' genoemd." dus niet geheel foutloos begrijp ik uit je woorden. Is trouwens de kwaliteit van het getankte gas nog van invloed op verdeelhuis / stappenmotor? Is dize zelf goed te reinigen?
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Alhambra of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar