auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Seat Arosa: Auto start niet meer na botsing aan achterzijde

Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4

Hallo, ik heb een vraag, vorige week ben ik van achteren aangereden door iemand die door gladheid is doorgeschoven, heel vervelend maar niets aan te doen, toen wij besloten om het overige verkeer niet verder meer te hinderen wilde ik mijn auto starten om naar een parkeervak te rijden, echter mijn motor sloeg niet meer aan.
Deze hebben wij dus weggeduwt, formulier ingevuld, s'middags terug geweest met mijn vader en de zekeringen nagelopen hier was niets aan te zien, dus s'avonds wegsleepbedrijf gebeld.
Hij vond het vreemd gezien de schade aan mijn bumper, wat dus minimaal was een scheur naast mijn nummerbord, dat hij het niet meer deed, maar ook hij kon via zijn handcomputertje niet zien wat eraan de hand was.
dus weggesleept en de volgende dag bij garage gebracht, de dag erna expert aanwezig geweest, s'middags kreeg ik te horen wat het bedrag was wat ik zo ontvangen voor de schade, dat was ruim 400 euro, prima als ik daarvoor mijn auto weer in de staat heb waar hij voor de schade in verkeerde, echter was dat niet het geval, want het schadebedrag wat ik zou moeten ontvangen was voor de bumper maar niet voor de brandstofpomp die vervangen moest worden door de garage. De garage had dus geconstateerd dat mijn bezinepomp kapot was en deze zou dus vervangen moeten worden om mijn auto weer rijdende te krijgen, echter vergoed de expert dit niet gezien hij van mening is dat dit niet door deze schade kapot zou zijn gegaan? na 8 dagen heb ik mijn auto gisteren kunnen ophalen en dus voor de pomp 400 mogen betalen, dus auto terug met schade aan bumper, en helaas ik wil net wegrijden maar hij slaat weer niet aan??????? wat is er aan de hand met mijn auto en is het te verklaren waarom de garage de pomp vervangen heeft? of was dit niet kapot? en waarom zegt de expert dat dit niet kapot kan gaan als dit in mijn geval volgende garage wel het geval is?
Tevens stinkt mijn auto ontzettend naar benzine? is dit normaal en hoort dit na het vervangen van een brandstofpomp?

alvast bedankt voor een reactie!

Geplaatst door

Eef13 (0)

al 14 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Hier niet mee akkoord gaan en ook protest aantekenen bij de verzekering!!

tedkroon 0

14 jaar

Lijkt mij sterk dat de pomp stuk gaat deze zit in de tank, maar als ik het goed lees heb je er geen meter mee gereden na de rep in de garage,
als dat zo is heeft de garage een probleem en u niet.(heeft de outo wel gedraaid met nieuwe pomp?)
Vraag de oude pomp terug en laat deze door een ander controleren ( is niet zo moeilijk)
Benzine lucht kan komen door niet juist plaatsen van pomp
Wachten af gr Jan

jan5047 0
badge

14 jaar

Is door de klap de D-riem niet een tand of meer verschoten.

Gr. paul

P. Kelder 0
badge

14 jaar

zit de uitlaat niet dicht?

gr

peco Power

Mercury 0
badge

14 jaar

Hallo Ted en Jan,

alvast bedankt voor de snelle reactie, het protest heb ik al meteen gemeld, de garage zei "om jou auto weer draaiende te krijgen moet er nieuwe pomp in" qua kosten zou dit dan 155 euro zijn + btw en inbouwen, echter toen ik hem gisterenmiddag kwam ophalen moest ik 413 betalen?? dit was dus ook al niet afgesproken, maar de Bosch pomp die binnen was gekomen paste niet op mijn auto dus ik heb een orginele pomp gekregen? dus al met al na veel heisa betaald gezien ik na 8 dagen mijn auto wel weer kon gebruiken, wel direct weer de expert vanmorgen gebeld dat ik het nog steeds niet mee eens ben, toen ik de auto gisteren kwam halen, stond hij met draaiende motor op mij te wachten met de ramen wagenwijd open. bij wegrijden de ramen dicht echter ging die al snel weer open gezien de ondragelijke bezine lucht, naar huis gereden, echter praat ik over een afstand van 1 km van garage naar mijn huis. vannochtend auto weer gestart echter sloeg hij meteen af, daarna opnieuw en hij deed het weer, ik ben naar mijn werk gereden wat op 5 km afstand is, s;middags bij terug gaan naar huis sloeg hij weer eerst 2 keer af, en onderweg begon hij te stoteren. thuis gekomen neergezet, om 5 uur wilde ik weer instappen en toen deed hij het dus niet meer, let wel mijn startmotor doet het wel echter slaat mijn motor niet aan.? morgen maar weer terug naar de garage bellen? waar hij al 8 dagen helaas gestaan heeft. ik hoop dat ze mij nog wel goed te woord gaan staan en mij ook nog wel gaan helpen....??

Eef13 0

14 jaar

even voor de rest ik heb mijn auto 3 jaar geleden gekocht, de D-riem was toen al vervangen, de uitlaat die er onder zit is van eind 2007, echter heb ik hier nooit problemen mee gehad.

alvast bedankt voor jullie reactie's en het meedenken!

Eef13 0

14 jaar

ja een raar verhaal het is van hier moeilijk te beoordelen als de auto uitvalt zou je moeten controleren of er benzine komt bij de motor (draait de pomp dan) laat het ze uitzoeken.
Maar wat vreemd is dat je een prijs afspreekt en daar houden ze zich niet aan (konden minstens contact met u op nemen) ik had het niet betaalt . maar ja dat is u zaak, betaal nu niets meer en vraag alle oude onderdelen terug, als u lid bent van de anwb belt u als u stil valt de wegenwacht dan kan die ter plaatse misschien de oorzaak vastellen
we wachten af gr jan

jan5047 0
badge

14 jaar

Benzine lucht kwam waarschijnlijk van het vervangen van de pomp. hebben ze gemorst. Zit onder de achterbank verstopt.

Afslaan van de auto en stotteren is lastig zo te bepalen. Geeft de motor een storingslampje? Je kan hem zowiezo uitlezen. niet alle fouten worden door een lampje op de dashboard weergegeven als aanwezige storing.

Je probleem lijkt ook op een ontstekingsprobleem. Dit kan je nakijken door bij starten te controleren of de bougies / bougiekap vonken.
Als dat niet het geval is, zal het inderdaa brandstofprobleem kunnen zijn.

Cordoba BBY 0

14 jaar

toevallig botsschakelaar niet gedeactiveerd,in den beginne

Dacht ik ook even aan ja. Maar dan zou hij nooit een draaiende motor kunnen hebben bij de dealert dacht ik zo.
Kan wel een storing in zitten misschien.

Cordoba BBY 0

14 jaar

jij schrijft dat de garage de benzinepomp zou moeten vervangen om deze weer lopende te krijgen dus benzinepomp vervangen ,en daarna tja wie zal hetzeggen of ie toen meteen liep of toch nog hebben moeten zoeken,als er tenminste zo'n bottschakelaar opzit.

Vannochtend de garage gebeld en medegedeeld dat zij dus de auto kunnen komen halen gezien hij dus niet meer aanslaat, sleutel gebracht en naar mijn werk gegaan, bij terugkomst (15:00 uur) de auto staat nu nog steeds voor de deur, nogmaals gebeld, we zijn nu in een fase dat ze niet meer op mij zitten te wachten, maar ja ik mag toch wel verwachten dat zij dit gaan oplossen gezien zij dus blijkbaar iets vervangen hebben wat missschien niet eens kapot was? Ik heb inderdaad de 1e rekening maar wel betaald omdat ik waarschijnlijk anders mijn auto niet mee had gekregen, maar goed wederom moet ik dus weer afwachten, ik ben hem al 8 dagen kwijt geweest, en nu gaat hij weer net voor het weekend terug, dus zal hem pas waarschijnlijk weer na het weekend retour krijgen? en dit allemaal omdat iemand anders mij van achteren heeft aangereden, de expert nogmaals gesproken en die weigert de pomp te vergoeden, alleen de schade aan de bumper, gezien toen hij kwam mijn auto draaide omdat de garage een klap op de pomp gegeven zou hebben??? dit zijn dan de woorden van de expert.....
groetjes Eef

Eef13 0

14 jaar

volgens mij geen crashswitch op deze arosa

Mercury 0
badge

14 jaar

Inmiddels is hij opgehaald net voor het eten, dus ze zullen er morgen weer naar gaan kijken, automatische vergrendeling heb ik ze wel over horen praten, de expert gaf aan toen hij kwam dat ze een klap op de bezinepomp hadden gegeven en dat hij weer liep? dus dat is de reden dat de pomp niet vergoed wordt, gezien hij volgens hem al in gebreke was voor het ongeval???? nou niets van gemerkt hoor, ik heb mijn auto nu 3 jaar en hij is nog noooooit zomaar uitgevallen of niet meteen starten., maar goed ik moet het weer even afwachten.. ik ben benieuwd waar de garage nu weer mee komt, en wat zij er voor gaan vragen?? gr eef

Eef13 0

14 jaar

Beste Eef

Maak nu goede afspraken omtrend de kosten.
Je bent iets te mild in dit geval.....

Gr. paul

P. Kelder 0
badge

14 jaar

Hai Paul, Ja dat vind ik achteraf dus ook, ik weet niet of ik die andere nota wel volledig had moeten betalen?? maar al wel gedaan, omtrent dit geval heb ik niets afgesproken en ik ga er vanuit eigenlijk dat hij zijn fout moet herstellen en niet dat ik nogmaals kan betalen... ik weet niet Juridisch gezien of ik mijn auto nu straks kan ophalen en kan zeggen zo en nu betaal ik dus niet!??
Ik vind het heel lastig en voel me op zijn grof gezegd zwaar genaaid.... ook omdat ik nu gewoon totaal niet schadeloos wordt gesteld, ik heb weer geen auto dus bij elkaar al 11 dagen al geen auto, een auto die zowieso nu nog weken naar de bezine zal stinken een gescheurde bumper, en al wel 413 euro betaald, wel krijg ik dan nog 458 retour, maar goed, schadeloos gesteld kan je dat dan al niet meer noemen.. lijkt mij.. zwaar naadje dus, ! wel bedankt allen voor jullie reacties, steek er wel wat van op!

Eef13 0

14 jaar

Inmiddels Garage gesproken, het blokje in mijn contactslot moet vervangen worden, dit moet besteld worden dus hopelijk maandag weer ophalen?? de kosten hiervan zijn minimaal dus daar kwamen we wel uit!

Eef13 0

14 jaar

[quote=Eef13]Inmiddels Garage gesproken, het blokje in mijn contactslot moet vervangen worden[/quote]
Het wordt steeds spannender Eef.....
Laten we hopen dat het hier dan mee is opgelost.

Gr. paul

P. Kelder 0
badge

14 jaar

Maar ja, om nu alle slijtage van alle delen op de aanrijding af te wentelen, dat lijkt mij ook wat te ver gezocht.
In mijn ogen ben je wat te snel geweest met het aanvaarden van het schadebedrag.
Daardoor heb je jezelf nu in een zeer ongunstige positie gemanouvreerd.

De geur van warme koekjes maakt hongerig en gulzig maar je merkt pas dat het BITTERE koekjes zijn wanneer je erop begint te kauwen.......

Santa 0

14 jaar

Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar het was toch zo,dat iemand rijdt tegen je achterkant van je auto, je hebt schade aan je je bumper en vervolgens start je motor niet meer. Je kan hier heel academisch over doen maar voor mij toch overduidelijk dat de schade aan de bumper en het "niet starten", duidelijk door de aanrijding is veroorzaakt! En dus hersteld dient te worden op kosten van de tegenpartij.Heeft de expert hierin gefaald dan dient hij deze inschattingsfout te corrigeren. Niets spannends maar gewoon de verzekeringsmaatschappij schriftelijk van op de hoogte stellen en niet oeverloos gaan bellen, onder mom van ik vind en hij vindt want daar werd je niet veel wijzer van.Verborgen gebreken en vervolgschade is altijd moeilijk te bewijzen maar in deze situatie toch wel duidelijk. Blijkt dat je auto aan ïjzerdraadjes aan mekaar zit dan kan je zo'n wijze wellicht enigszins begrijpen.

tedkroon 0

14 jaar

Hallo allemaal, even een update en ik hoop de laatste, vanmorgen ben ik gebeld door de garage, dat mijn auto klaar was, echter kreeg ik de wind van voren van de beste baas van de garage....., want ze hebben uren moeten zoeken wat er nu weer aan de hand was, maar het was de halve gare geweest die een zekering uit de zekeringkast had gehaald van het motormanagment, en geen nieuwe terug had geplaatst maar dat was niet iemand van zijn garage geweest? al met al een heel erg onprettig gesprek, ik heb dus iemand anders mijn auto laten halen gezien ik ook nog op mijn werk was, let wel een mannelijk persoon, en toen hij arriveerde waren ze poeslief en aardig, maar het contactblokje hebben ze vervangen + nog even 4 nieuwe bougies gezien deze ook echt versleten waren, al met al alleen het materiaal betaald en niet het arbeidsloon....

Santa ik ben het niet eens met je argument, ik heb niets in te brengen over de hoogte van het schadebedrag, op het moment dat de expert de schade komt vaststellen ben je daar als burger niet bij en gaat hij in overleg met de garage. nadat hij zijn hielen gelicht heeft schrijft hij een rapport uit, dit heeft hij gedaan, echter alleen de schade van mijn bumper krijg ik vergoedt, maar om mijn auto weer in staat van rijden te krijgen moest de pomp vervangen worden...., dit heb ik zowel aan de garage medegedeeld als aan de expert dat dit bedrag dus niet toereikend is.

Maar goed al met al staat hij weer voor de deur en tot nog toe doet hij het, wel heb ik nu dus de garage totaal € 520,- betaald en nog een steeds een scheur in mijn bumper en krijg € 468,- uitgekeerd... dus zo zoet zijn die koekjes niet, want ik ben gewoon door schuld van een ander benadeeld, ik heb nu mijn auto terug zoals die was maar met nog steeds de schade, + 14 dagen geen auto gehad!

Zuur appeltje, tevens vind ik het ook vreemd hoe de garage hier mee om is gegaan het enige wat zij moesten doen en ook zelf wilde doen, was mijn schade behandelen, hierin hebben zij dus flink gefaald, er zijn naar mijn idee dingen vervangen die niet vervangen hoefte te worden, maar ja hoe bewijs je dit als leek, en vandaag als klap op de vuurpijl hebben wij zelf gewoon maar een zekering eruit getrokken en er geen nieuwe ingedaan??? maar het gekke is wel dat toen ik hem vandaag kwam ophalen zij weer in mijn kofferbak zijn geweest en de hele handel weer van zijn plek is geweest, gezien mijn bezinemeter nu het in 1 keer niet meer doet? heel vreemd maar je begrijpt naar deze garage gaat mijn auto nooooit meer!..

Groetjes Eef

Ted ik ben het met je eens, ik heb de verzekeringsmaatschappij vandaag een mooie brief doen toekomen, + de nota's toegevoegd van de garage!

Eef13 0

14 jaar

eef even pas op de plaats: toch weer terug gaan en zeggen dat de benzine meter nu stuk is na bezoek aan garage, willen ze niets dan hebben ze de kans gehad en schakel je de bovag in of rechtsbijstand en eis de oude pomp terug welke volgens mij niet stuk was geef ze wel een kans
succes jan

jan5047 0
badge

14 jaar

Jan toch, die pomp terug eisen......?
Hoe goed gelovig ben jij...?
Die pomp is allang naar de "eeuwige pomp-velden" verbannen. Weg is het "bewijs".

Het is sneu voor Eef maar dit zijn lessen waar je van leert.
Ik kan hier wel een hele uitleg over gaan geven met handige tips maar dat wordt dan weer gegumd dus dan kan ik me de moeite beter besparen...

Santa 0

14 jaar

ja laten we die discussie hier niet aangaan , maar 1 ding weet ik wel zeker bij mij waren ze nog niet klaar.
gr jan

jan5047 0
badge

14 jaar

[quote=Santa]Jan toch, die pomp terug eisen......?
Hoe goed gelovig ben jij...?
Die pomp is allang naar de "eeuwige pomp-velden" verbannen. Weg is het "bewijs".

Het is sneu voor Eef maar dit zijn lessen waar je van leert.
Ik kan hier wel een hele uitleg over gaan geven met handige tips maar dat wordt dan weer gegumd dus dan kan ik me de moeite beter besparen...[/quote]
Santa,

HANDIGE tips worden niet gewist of gegumd, en ja , dat is natuurlijk afhankelijk van de interpretatie van de man met het "gummetje " in de hand. Toch heb jij de laatste tijd weinig gegumd gehad dacht ik,(kan me vergissen want ik volg niet alles) of schrijf je tegenwoordig met watervaste stift?

Om terug te komen op het verhaal zelf:

Natuurlijk komt die pomp niet terug, en of die nu daadwerkelijk stuk was zal dus ook nooit meer te achterhalen zijn.
Dat de zekering van het motormanagement eruit lag is natuurlijk ook vreemd, en ook hier krijg je natuurlijk een welles/nietes verhaal. Verklaart wel waarom ie niet liep.
Dat de auto niet meer loopt na de botsing was duidelijk, de auto is na de aanrijding aan de kant gedrukt.
Of dat gemeld is bij de garage is wederom een vraag.

Dat je als garage niet blij wordt van dit soort dingen is logisch, en ook als klant wordt je er niet vrolijk van. Blijft ook nog eens het feit dat we hier alleen het verhaal horen van de klant.
Toch is ook hier weer sprake van onwetendheid van de consument (claim direkt bij de verzekering dat vervolgschade ook onderzocht moet worden, zeker omdat de auto na de botsing niet liep) en de verzekering maakt zich er goedkoop van af.

De garage maakt dan nog wel een gebaar door de uren niet in rekening te brengen, maar met misschien even beter onderzoeken had dit niet gehoeven natuurlijk. Dat de tankmeter het nu niet meer doet is natuurlijk een gevolg van of de botsing of van het vervangen van de pomp, maar ja, wie gaat dat betalen?
een klant uitfoeteren, hmm, is geen reclame en als je zo'n auto anders ook nooit ziet en je krijgt dan ook nog een hoop gezeur erover als je je dag niet hebt...
Toch zou ik met de klacht terug gaan, en gewoon even een goed gesprek hebben. Nu zijn er 2 mensen die er een slecht gevoel over hebben, de klant en de garagist.
En dat allemaal doordat iemand anders een "onrechtmatige handeling" pleegt en daarbij schade berokkend.

Goed, is mijn mening en zal er verder niets aan veranderen, bij de verzekering klagen heeft misschien effect, of juridisch advies inwinnen, maar om over dit soort bedragen rechtszaken te gaan voeren?

Gr

Peco Power

Mercury 0
badge

14 jaar

Hallo allen,

Inmiddels een dag mijn wagentje retour en hij rijd gelukkig nog steeds, het is allemaal een triest verhaal, en tuurlijk hoor je alleen mijn kant van het verhaal, maar dit verhaal is zoals die is.
Ik wordt aangereden auto kan ter plaatse niet gerepareerd worden, dus moest weggesleept worden, wordt naar de garage gesleept, op dit moment weet de garage dus dat hij niet meer rijdend is, vervolgens bel ik de garage de volgende dag om te melden dat mijn auto gebracht zou gaan worden, en om te vragen of zij uberhaupt mijn schade wel voor mij konden regelen, gezien het geen schade/herstelbedrijf is maar een autogarage, omdat de auto het niet meer deed was dit wel de slimste zet, aldus ook de wegsleepregelaar.
De garage vond het prima want hoezo zouden zij dit niet kunnen was hun antwoord, mijn auto kennen zij wel degelijk gezien ik sinds dat ik hem heb gekocht en ook mijn vorige auto jaarlijks bij hun gekeurd wordt, en deze 2e auto ook vorig jaar daar een onderhoudsbeurt gehad heeft, de dag erna expert bij geweest en vanaf dat moment ging het mis, ik bel aan het eind van de dag op om te checken of de expert geweest was, ja dat was hij, en wat eruit was gekomen, dat was dus 458 euro voor de bumper, echter had hij (de garage) mij al gemeld dat de brandstofpomp vervangen moest worden gezien hij anders mijn auto niet meer aan de praat kreeg, dus aan de ene kant een expert die zegt nee dat vergoeden wij niet gezien dit zeer onwaarschijnlijk is dat hij kapot is gegaan door de klap, en de garage die zegt dat hij dit wel moet vervangen omdat anders mijn auto niet rijd.
Ik heb toen meteen mijn ongenoegen geuit maar ja een rijdende auto was toch op zijn minst wel wat ik wilde, dus in overleg met de garage zou de brandstofpomp vervangen worden, al met koste de pomp 155,= en dan het arbeidsloon, maar dat zou niet meer als 300 worden, dan hield ik aldus de garage nog 150 over voor eventueel een bumpertje van de sloop. en dan was mijn wagentje weer als van te voren.
Ik was hier al tevreden mee, en heb daarvoor ook mijn toestemming gegeven,
echter werd het vervelend want het zou 4 dagen duren, maar het werden er 8, en toen kon ik mijn auto komen ophalen, ik blij want ik kon hem eidenlijk ophalen, toen ik arriveerde vroeg ik naar mijn auto, ja die was klaar, kosten 413 euro, je begrijpt dat ik toen vroeg hoe dit kon, gezien ik met een heer van de garage een ander bedrag had afgesproken? al met al werd het uitgelegd zij hadden een pomp besteld die 155 euro was, echter paste deze niet in mijn auto, en moesten zij dus een originele pomp bestellen, dit verklaard dus waarom het niet 4 dagen waren maar 8, dit hebben zij echter niet aan mij gemeld en ook niet dat het dus even ruim 100 euro duurder werd.
voor het niet overleggen hebben zij hun excuus voor aangeboden. en de rekening heb ik uiteindelijk volledig betaald. wel de expert laten weten dat ik het nog steeds niet eens was met zijn vaststelling van mijn schade. die kwam er toen mee dat toen hij arriveerde bij de garage dat mijn auto al liep? omdat de garage een klap op de pomp had gegeven? in hoeverre hier wat van waar is dat weet ik niet want hier ben ik niet bij geweest.
wel kreeg ik op dat moment een raar gevoel ervan.
maar goed de volgende dag mijn auto in die starte al niet meteen, daarna nog wel naar mijn werk geweest, op de terugweg ging het mis, hij liep heel slecht hield gruwelijk in, sloeg 3 keer af... en bij thuis komst en ik na 2 uur weer weg wilde deed hij weer niets meer.
Garage de volgende morgen gebeld, zij hem gehaald, en toen de dag erna werd ons telefonisch gemeld dat het slechts het contactblokje was, echter moest ook dit onderdeel besteld worden dus hij moest wederom het weekend blijven staan.
maandagmorgen werd ik gebeld door de baas van de garage, dat zij uren hebben moeten lopen zoeken wat er nu toch weer aan de hand was, bla bla bla dus ik Ja maar, toen met stem verhef er is geen gemaar, bla bla bla, het was de zekering van het motormangement die een of andere halve gare eruit had gehaald en geen nieuwe erin gedaan heeft?? nou schiet mij maar af maar ik heb er niet aan geknutseld....
dit betekende weer ophalen, en toen kwam er nog een nota van 115 euro, voor contact blok, stekkerdoos, en 4 bougies. maar geen arbeidsloon, echter vind mij zelf dus heel schappelijk dat ik deze onderdelen gewoon heb betaald gezien, ik deze niet had hoeven vervangen, want het was een zekering?? wat ik dus achteraf betwijfel gezien, zij wederom in mijn kofferbak van alles hebben gedaan, omdat mijn benzinemeter het niet meer doet, en die deed het wel toen ik hem de 1e keer terug kreeg, toeval??? kan ook, maar ik heb mijn buik vol van deze garage.. ik ging mee in het feit van de pomp puur omdat ik de garage vertrouwde en ook mijn auto rijdend terug wilde, maar alles wat daarna is gebeurd, kan toch niet allemaal toeval zijn? de verzekeraar van de tegenpartij heb ik een brief gestuurd waarin ik verzoek om beide nota's van de garage alsnog te voldoen, ik ga er eigenlijk al vanuit dat zij dit niet zullen doen, want bougies hebben natuurlijk ook niets met de schade te maken.... etc...

al met al heb ik dus 413 en 115, betaald, 458 retour ontvangen, en mijn auto terug met nog steeds de scheur in de bumper...

ik ben deze topic niet gestart om de garage af te vallen, maar puur om te ontdekken wat het zou kunnen zijn waarom mijn auto het niet meer deed, en ook om te kijken of iemand anders zo'n dergelijke situatie had meegemaakt.

ik zal jullie zodra ik iets heb gehoord van de verzekeraar het melden....

al met al bedankt voor alle reacties, tips en adviezen....

Eef13 0

14 jaar

hallo allen,

gisteren even de verzekeringsmaatschappij (tegenpartij) gebeld, ze hebben mijn beklacht brief ontvangen, en gaan verhaal halen bij de expert waarom deze kosten niet vergoed zijn?? dus nog even afwachten...

Eef13 0

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Arosa of stel zelf een nieuwe vraag.