EDIT: 2000 en 3000 toeren, typfoutje...
Achtergrondinfo:
Afgelope week mijn Cordoba naar de garage gebracht voor vervangen van de Lambda sonde, CO waarde was te hoog.
M'n auto had tevens het probleem bij koude motor in de eerste 2 bochten te stotteren, door even te helpen met de koppeling en het gaspedaal was dit weg. Dit zou komen doordat het gasklephuis vies was, deze heeft hij gereinigd en teruggemonteerd. De auto stotterd nu niet meer bij koude motor in de bochten, echter heb ik nu andere problemen.
Het probleem:
Het probleem is nu, als ik tussen de 2000 en 3000 toeren zit, het gaspedaal licht loslaat, ookal voor een milimeter, zakt m'n toerental tot stationair en springt dan weer omhoog. Volgens de garage kwam dit omdat de computer opnieuw zichzelf moet inlezen. Ook even bij een andere garage langsgegaan en deze hebben geprobeerd met de testkast deze in te lezen maar dat lukte niet. Het gasklephuis zou vervangen moeten worden....
Vanavond ook nog even de accupool voor een uur eraf gehaald omdat deze dan naar de 0 stand zou gaan, echter geen verbetering...
Wie helpt mij hier vanaf...
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Krijg het idee dat het gasklephuis niet goed ingeleerd is,want als hij stuk zou zijn heb je 9 van de 10x een storing erin staan.
Wat ook kan is ergens valse lucht.
Hoe is de uitlaatgastest nu en staan er nog storingen in?
[quote=ricky]Hoe is de uitlaatgastest nu en staan er nog storingen in?[/quote]
CO is nu opzich wel goed bij stationair, maar zodra deze op toeren uitgemeten moet worden kan dit niet. zodra je het gaspedaal een milimeter loslaat zakt deze flink terug en springt dan weer omhoog. dit veroorzaakt tijdens het rijden behoorlijk wat horten en stoten.
16 jaar
Lees toch nog maar eens storing uit.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Cordoba of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar