Hallo,
Ik heb een probleem met de koppeling, als deze te lang ingetrap is komt de bak niet meer vrij.
trap ik de koppeling weer in schakelt de auto weer, je voelt ook weleens met een ingetrapte koppeling dat de koppeling opeens weer aangrijpt.
Het is alsof de druk wegzakt. Met gewoon rijden heb je nergens geen last van, pedaal voelt goed aan en komt al halverwege vrij.
Het olie reservoir blijft gewoon op niveau staan(hoeft niet bij gevuld te worden), dus je zou zeggen dat de lekkage inwendig is.
Alleen welke cilinder zou dit zijn, de werk cilinder op de bak of de commando cilinder achter het pedaal? Of kan het iets anders zijn ?
Motortype is BKD en de auto is van oktober 2004.
m.v.g.
Peter
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Peter als je geen remvloeistof verlies hebt dan is de cilinder bij het pedaal de schuldige. Succes.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Altea of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar