Het probleem was totdat ik vandaag voor eerst weer op de snelweg kwam opgelost door de luchtmassameter te vervangen,na mijn ritje op de snelweg begon hij al weer zeer snel te stotteren en in te houden en doet dat nog steeds. Heb het ontstekingtijdstip gecontroleerd maar dat was slecht tezien. Heb verder alle slangetjes en stekkers nagelopen, de gasklep schoongemaakt. En heb nu net even de accupolen eraf gehad, ongeveer een 20 min, maar helaas hij loopt statinair wel goed en start ook goed maar rijd gewoon rot. Is het mischien een optie om de min van de accu eraf te laten voor een nacht, weet er niet genoeg vanaf helaas, dus zo dat verbetering kunnen geven ?? Mvg, Roland. ps;hij geeft een code en die is; I U (maar dan ondersteboven) 02, mischien dat iemand hier iets aan heeft.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
het lijkt me veel verstandiger om eerst het storinggeheugen uittelezen als daar niks in staat de gasklep op nieuw in de bassisstand tezetten.
de onsteking kan je zo niet controleren dat kan alleen met de testkast.
groetjes jan.
[quote=jan T]het lijkt me veel verstandiger om eerst het storinggeheugen uittelezen als daar niks in staat de gasklep op nieuw in de bassisstand tezetten.
de onsteking kan je zo niet controleren dat kan alleen met de testkast.
groetjes jan.[/quote]
Beste Jan, hoe zet je de gasklep in de basisstand ?? Mvg, Roland.
15 jaar
ook de testkast heb je daar voor nodig.
maar het is verstandig om voor dat je dat doet deze inwendig eerst goed schoon temaken.
het systeem heeft wel een zelf leerende funcie maar soms is hetr nodig om hem van uit de bassisstand telaten beginnen zodat je zeker weet dat hij daar van uit leert.
groetjes jan.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Cordoba of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar