beste lezers,
ik heb een seat toledo 2.3 vr5 uit 1999 het is een 10 klepper
het blok had 3 gekantelde zuigers en is voor revisie aangeboden na dat het blok terug in de auto is gekomen starte hij niet meer
heb gekeken of hij bezine krijgt en die krijgt hij alleen Vonkt hij op geen ekele cilinder heb hem uit laten lezen en hij geeft geen fout code`s
heeft iemand een ideè over waar het aan kan ligen >?
recent vervangen :
Ontstekings module aan stutbord
bij voor baat dank !!!
gr Edwin
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Edwin
Niet toevallig wat over het hoofd gezien of vergeten aan te sluiten na de inbouw ?
Controleer anders eens de BDP sensor ( Krukaspositiesensor )
Gr Stefan
beste stefan,
bedankt voor je snelle reactie, hellaas zijn alle sensoren goed BDP sensor is vernieuwt overige sensoren zijn doorgemeten.
de computer is ook uit te lezen.
[quote=stefan84]Edwin
Niet toevallig wat over het hoofd gezien of vergeten aan te sluiten na de inbouw ?
Controleer anders eens de BDP sensor ( Krukaspositiesensor )
Gr Stefan[/quote]
15 jaar
Worden de bobine(s) wel aangestuurt?
[quote=citroënmonteurtje]Worden de bobine(s) wel aangestuurt?[/quote]
Nee hellaas wordt hij niet aangestuurd.
had al wel een nieuwe Dis Bobine om te kijken of dat het was maar daar doet hij niks mee.
Gr
15 jaar
Dan zul je het in de aansturing moeten zoeken. Goede scoop is Pré /
Wat nog wel eens vaker stuk gaat bij deze motoren is de ontstekingsversterker,volgens mij zit deze naast het stuurbekrachtigingsreservoir op een plaat geschroeft.
Controleer deze maar eens.
Gr Stefan
15 jaar
Stefan Bedankt voor je reactie!
ik heb vandaag de ecu laten nakijken die werkt naar behoren, we zijn na veel meet werk er achter gekomen dat het aan de massa draad ligt van de bobine.
we hebben deze massa draad overbrugt hellaas zonder resultaat, nu gaan we de kabelboom verder strippen om te kijken of er meschien meer factoren op dit ene massa draad zit.
GR Edwin
[quote=stefan84]Wat nog wel eens vaker stuk gaat bij deze motoren is de ontstekingsversterker,volgens mij zit deze naast het stuurbekrachtigingsreservoir op een plaat geschroeft.
Controleer deze maar eens.
Gr Stefan[/quote]
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Toledo of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar