Mijn AGR trilt enorm bij stationair toerental. Dit is door de hele auto te voelen. Een identieke auto van een vriend heeft dit probleem niet.
Ik heb geprobeerd de inspuithoeveelheid aan te passen, maar dit hielp niets. Ook het staionair toerental verhogen helpt wel wat, maar niet genoeg.
Onlangs is de hele koppeling vervangen, ook het vliegwiel wouden we vervangen maar daar bleek een vast vliegwiel in te zitten.
Volgens een bevriende monteur zagen de motorsteunen er nog prima uit. Wij staan voor een raadsel. Iemand die een oorzaak zou kunnen bedenken?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
www.tdiclub.nl
http://wiki.tdiclub.nl/Hoofdpagina
En uiteraard heb je de ecu al uitgelezen! (Of een log gemaakt, zoals de kenners dat zo graag noemen...)
Bedankt voor je reactie Santa, ook al issie 2 jaar na dato. De sites die je noemt heb ik ondertussen al gevonden.
16 jaar
SUPER !!!!!!!!! hahahahahhahaha.
Maar dit is wel goed. De tdiclub wordt gepromoot :-D. Keep up the good work santaclaus!
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Cordoba of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar