Mijn net aangeschafte Toledo tdi doet het tot de 2500 toeren mijns insziens goed.
Echter boven de 2500 toeren is het net alsof je "pomp" met het gaspedaal.
Zo ongeveer om de 2 seconden terkt ie,om daarna weer af te zakkken,dan trekt ie weer,zakt weer af.
Ongeacht of de motor nu koud of warm is.
De top ligt ongeveer op 140 km/u.
Er is geen rook in wat voor vorm ook waar te nemen.
De computer is uitgelezen en gaf geen foutmelding.
De lmm is doorgemeten en gaf bij stationair 1,3 volt (wordt deze week vervangen,volgens de garagist de beste gok)
Wat ik me nu afvraag : Kan ik het beter eerst bij de egr of kat (als ie die heeft) zoeken ?
En als ik de egr klep goed gangbaar maak en de vacuumslang eraf trek en afdop is tie toch ook goed dicht ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Denk toch dat je het moet zoeken in de luchtmassameter.
Luchtmassameter is vervangen,maar het probleem blijft.......
17 jaar
Inmiddels ook de egr klep afgesloten (wel dmv slangetje afkoppelen,klep is wel goed gangbaar).
De zogenaamde n75 verwisseld,ook geen resultaat.
Gereden met diagnose apparatuur,werden we ook niks wijzer van.
Laten nakijken door een seat dealer gaf als resultaat de lmm,maar ze konden niet zien of degene die erop zat stuk is......
16 jaar
[quote=4slag39]Inmiddels ook de egr klep afgesloten (wel dmv slangetje afkoppelen,klep is wel goed gangbaar)[/quote]
[b]FOUT:[/b] Hiermee is slechts de bediening uitgesloten en niet daadwerkelijk de EGR uitgesloten. EGR kan enkel dmv een alu plaatje 100% worden afgesloten.
Gr. paul
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Toledo of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar