Heb sinds aankoop(nieuw) van deze auto last van lekkage aan de rechter voor en achterkant.
Er staat steeds water op de vloer.
De deurpanelen zijn al 5 keer afgekit, afdekplaat interieur filter al opnieuw gemonteerd etc. door de dealer, maar probleem is er nog steeds. Doorweekte vloerbedekking en isolatieplaat en een zeer muffe stank in de auto.
Dealer weet het niet meer, garantie is verlopen, draai nu zelf voor de kosten op. Aangezien dit soort problemen tijd en dus geld "vreten", wie heeft een tip!!!!!!!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Wordt tijd voor een nieuwe dealer, want elke Seat-dealer moet dan kunstje in 1x kunnen uitvoeren. Zelf is het me nog niet gelukt, maar ik ben er wel achter waarom niet.
Was by the wat al een topic:
http://www.problemcar.nl/index.php?topic...
Dealer is OK, lekkage komt absoluut niet meer uit de deurplaten, of het interieurfilter. Kun je me uitleggen hoe jij het hebt opgelost, want dat is uit je reactie niet te halen? Jouw topic had ik al een paar keer gelezen, maar ook daar vind ik voor mijn probleem geen oplossing.
18 jaar
Garantie verlopen en zelf voor de kosten opdraaien?.
Het probleem is toch niet opgelost, kosten zijn voor de dealer.
En dan nog zeggen dealer is O.K?.
18 jaar
Ben het primera p11 eens,als de lekkage al in de garantie periode was dan is het toch aan de betreffende dealer die jouw de auto heeft verkocht om het op te lossen.
Waterlekkage zijn soms best wel moeilijk op te sporen,maar als je er de tijd voor neemt moet het toch wel te doen zijn.Zelf denk ik dat het probleem in de water opvangbak zit,waar dus je interieurfilter zich bevindt.Helemaal in de uiterste hoek van waterbak dus tegen schutbord en zijscherm zijn de platen aan elkaar gelast en wordt de naad afgekit.Heb al een paar meegemaakt dat het afkitten niet helemaal goed was gelukt,waardoor er dus water naar binnen kon komen.Je moet goed in de hoek kijken om te zien wat ik bedoel.
Advies van de dealer om hier eens nader na te kijken.
groeten
Alexander, bedankt voor de tip, zal maandag meteen dealer informeren en er naar laten kijken. Dealer is heel welwillend en heeft er al gigantisch veel tijd ingestoken. Zal SEAT aanschrijven dat dit probleem echt opgelost moet worden en dat de kosten voor hen zijn en niet voor mij.
Ik blijf open staan voor verdere tips!!!!!!!!
18 jaar
De auto heeft geen fabrieksgarantie meer dus ik denk dat PON hier niks voor je kan doen.Je zal het toch met je betreffende dealer moeten uitvechten.Ze zijn serieus bezig geweest zoals ik lees en hebben er al veel tijd ingestoken,maar nog niet opgelost.Ze moeten toch dan wel beamen dat hun het moeten oplossen en gezien wat je schrijft over hun moet dat toch te doen zijn.
Suc6 ermee en hoor het graag als je wat nieuws hebt.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Leon of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar