👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Beste,
Ik heb al het wat geinformeerd en aan de hand daarvan gehandeld. De P1497 zou een vacuum probleem of een probleem met de koude start doordat de aanjager niet zou werken van de egr klep. Nu heb ik gewoon vacuum tijdens remmen en rijden en genoeg pedaal druk. ook blijft het vacuum bij de moter uitschakelen nog voor lange tijd in de rembekrachtiger. Ik hoorde dat water in de rembekrachtiger ook een storing kan veroorzaken. nu heb ik deze leeg geblazen en dat kan nu ook uitsluiten. Na het resetten en opnieuw starten van de moter heb ik bij stationair geen foutcodes. na 100 meter rijden krijg ik weer wel de p1497 foutcode. tijdens dit stukje heb ik geen turbo-druk gebruikt, alleen vacuum en nog steeds genoeg remdruk.
wat kan dit zijn? wie kan mij helpen?
mvg romano spoor
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
17905 P1497 Secundaire luchtinblaassyteem, Bank 3, doorstroming onjuist
Dus hij werkt wel.
Misschien 1 van de geribbelde slangen gescheurd of juist verstopt of de motor blaast niet meer, maar wat ook kan is een defecte egr klep of je hebt een lekke vacuumslang ergens, die op de egr klep zit wil nog wel eens scheuren, maar ook diverse andere slangetjes.
Waar lees je mee uit en uit welk systeem komt deze code? Want bank 3 vindt ik erg ongeloofwaardig.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Skoda Superb of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar