Ik heb een 1.8 spfi motor in mijn kever gebouwd die goed op LPG rijd maar haast niet op benzine. De motor houd erg in en zodra ik gas geef dan houd de motor dusdanig in dat hij uitvalt en ik weer eerst opnieuw moet starten. Soms als de motor dreigt uit te vallen en ik meer gas geef heeft hij een lange bedenktijd nodig en gaat er dan ineens als een speer weer vandoor. Kortom er valt niet te rijden op benzine. Starten en stationair draaien is geen probleem. Ik heb reeds de injector vervangen en de brandstofpomp, en reiniger in de benzine tank gedaan. Bij Subaru kunnen ze mij niet verder helpen. Er zitten geen foutcodes in de ecu. Stationair staat hij overigens wel hard te draaien. (meer dan 100 toeren) Ook hier kon men bij Subaru niets aan doen. Zou dit kunnen komen doordat ik een grote open sport luchtfilter heb geplaatst omdat de originele niet in mijn kever paste, zodat hij teveel lucht krijgt?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
brandstofgebrek.
Tja zo iets vermoede ik al maar kan dat doordat hij teveel lucht aanzuigt waardoor de brandstof lucht verhouding niet meer klopt of moet ik het in het brandstof circuit zoeken? De benzine leidingen en slangen zijn nieuw, de injector is reeds vervangen en de benzinepomp is vervangen. Zou niet meer zo goed weten waar ik het dan moet zoeken.
13 jaar
plaats een barometer met een tstuk op de drukzijde van de leiding, en ga rijden. Als de druk gelijkblijft tijdens de storing kun je fe toevoer uitsluiten. Anders? huiswerk opnieuw maken..
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Subaru Impreza of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar