close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Suzuki Swift: klepstelling voor suzuki swift 1.3 bouwjaar 2005 die op lpg loo

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1300 ccm³

Weet er iemand hoe het zit met de kleppen van de suzuki swift 1300 ccm³. Ik heb namelijk een suzuki swift bouwjaar 2005 op lpg en ik vraag mij of om de hoeveel tijd moet ik die kleppen laten stellen daar ik al van in het begin op gas rij en hij nu ongeveer een 61000 km heeft. Ik heb nog geen enkel probleem gehad met de gasinstallatie of met de motor ( ook niet met andere onderdelen) maar wil hem wel goed onderhouden vandaar mijn vraag over kleppen. Dus moesten er nog mensen zijn met lpg in nieuwe swift dan wil ik wel eens ervaringen horen.

Dus kleppenstelling bij gas om de hoeveel km ?????

greetings

Geplaatst door

opelastrah (0)

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Is dit niet hydraulisch bij deze motor.

primera p11 0

16 jaar

[quote=primera p11]Is dit niet hydraulisch bij deze motor.[/quote]
Nee deze kleppen moeten nog handmatig gesteld worden.

opelastrah 0

16 jaar

Voor de mensen die het intresseert. ik heb vandaag mijn kleppen laten stellen na 60.000 km (swift staat van op km O op lpg) . De in moest niet gesteld worden enkel de uit. Voor de rest was er niks aan te zien, geen inbranding of extra slijtage. Dus dit motortje mits goede installatie is zeker geschikt voor lpg.

opelastrah 0

16 jaar

Ik vind dat je dit nog niet na 60.000km kunt beoordelen.
Als er na 2 ton nog stel mogelijkheden zijn, dan kun je zeggen dat tie het goed doet op lpg.

primera p11 0

16 jaar

Suzuki's hebben tocht geen al te beste reputatie op gas. Vooral de M13A en M16A schijnen rampzalig te zijn. En ook al zou je er bij 2 ton een andere kop op leggen, dan is je voordeel toch wel een end weg.

pappa 0
badge

16 jaar

Een kop kan gereviseerd worden, hoeft niet gelijk een nieuwe op.
Als je 2 ton op lpg heb gereden zonder noemenswaardige problemen dan laat je de kop toch lachend reviseren.
Zet de brandstofkosten eens weg tegenover benzine t.o.v. 2 ton.

primera p11 0

16 jaar

ik vind het knap dat jij zo kan zien dat er geen inbranding van je kleppen is.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Swift of stel zelf een nieuwe vraag.