hallo mijn auto houd in ondertussen zijn de injectoren vervangen en ook de turbois vervangen dit heeft tot nu toe niets geholpen
auto houdt in als je de snelweg verlaat gaat hij stotteren er valt dan ook geen 80 km peruur in zijn 5 te rijden gaan vervolgen in een soort noodloop
auto houdt dan in en je kunt plankgas geven maar hij reageert dan niet meer.
is levens gevaarlijk auto houdt dan in en kan stil vallen
wie weet raad
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
hey hallo
ik vermoed je egr klep die vervuild is. door constant een snelheid te rijden op de snelweg komt de egr klep in een vaste positie te staan, afhankelijk van het gaspedaalstand. doordat je weer een andere snelheid gaat rijden om een 80 km weg bijvoorbeld moet de klep op een andere stand komen te staan, ik verwacht dat hij dat dus niet goed doet en dat hij dus daarom gaat inhouden en stotteren. dus de egr klep goed reinigen. mocht dit niet helpen dan is vervangen van de egr klep noodzakelijk
mvg robbie f
hallo ze hebben de egr klep ook gereinigd en de katalisator ook al.
14 jaar
SCV regelkleppen op de brandstofpomp gaan geregeld defect,met als gevolg inhouden...
bedankt voor de reactie
update vandaag de luchtmassameter vervangen geen resutaat
de SCV kleppen zitten niet op dit type avensis
oplossing lijkt nog ver weg ?
14 jaar
een d4d heeft toch wel van die kleppen?
[quote=celica1]bedankt voor de reactie
update vandaag de luchtmassameter vervangen geen resutaat
de SCV kleppen zitten niet op dit type avensis
oplossing lijkt nog ver weg ?
valt steeds slechter mee te rijden kan versnellingen niet aan als je 100 rijdt kun je plankgas geven zonder resutaat terug schakelen heeft ook
geen zin reageerd dan ook niet op het pedaal
al met al een gevaar op de weg stond op het punt de alarm verlichting te gebruiken om achterop komend verkeer te waarschuwen dat de auto
niet goed is !!!!!!!![/quote]
14 jaar
[quote=maarten4874]een d4d heeft toch wel van die kleppen?[/quote]
bij dit type motoren niet volgens de dealer hij is van november 2003.
14 jaar
Ik had hetzelfde probleem bij mijn Avensis verso 2.0 D4D uit 2002. Bij mij hield hij alleen in als in het toerenbereik van rond de 3000 toeren kwam. Vorig jaar zijn bij mij de SCV-klpeen vervangen. Toen was het een tijdje weg, maar na ong. 20.000 km stak het probleem weer de kop op. Bij een grote beurt heeft men nu de brandstoffilter vervangen en de luchtmassameter gereinigd EN men heeft een extra massakabeltje aangelegd en tot op heden ben ik storingvrij......
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Avensis of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar