daar komt ie dan,
DE MOTOR HOUDT IN OF KRIJGT TE VEEL BRANDSTOF BIJ PRECIES 4300 t/pm.(ELECTRA?)
OOK ALEEN ALS DE MOTOR OP BEDRIJFS TEMPERATUUR IS.(GEEN PROBLEEM ALS KOUD IS)
ER IS DUS OOK GEEN DRAADBREUK AANWEZIG.....
HEB MET EEN ''GOEDE DONORAUTO'' HET VOLGENDE UITGEWISSELD:BOBINE'S/KABELS/BOUGIE'S/TEMP.ZENDER/NOKKENAS.SENSOR/VSV.KLEP/INJECTORS EN DE MOTOR E.C.U.
DIT ALLES HEEFT NIETS GEHOLPEN.(SPANNEND HE)
IK HAD GEHOOPT DAT DE TOEREN BEGRENZER VAST STOND IN DE E.C.U. MAAR HELAAS NIET DUS.
VERDER WEET IK GEHELE OND.H.HISTORY EN HEB DE AUTO NIEUW GELEVERD.(IS NIETS RAARS MEE GEBEURD)
MVG,Bo
P.S:OOK GEEN STORINGS CODE'S AANWEZIG CHECK ENGINELAMPJE BRAND OOK NIET.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Brandstofpomp/druk controleren, mischien gasklep positiecensor?
he vincent brandstofdruk nog niet getest maar leek me niet kunnen ivm alleen bij 4300 toeren maar ik ga het toch proberen.
ben nu toch al zo lang bezig...en de gasklep positiesensor had ik ook al gebrobeerd.(daar lijkt het ook erg veel op) maar goed thankx voor het meedenken groetjes bo
de klant heeft er gelukkig alle begrip voor..pfff (hij zegt gewoon "de 150 km/pu red ik nog)
probleem gevonden!!
zware corosie op stekker van benzinepomp.(dus toch de druk...,vincent)
bedankt voor het meedenken!!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Avensis of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar