close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Passat: 1.8 20v start met koude motor zeer slecht

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8 20v

auto start s,morgens zeer slecht , met warme motor geen probleem

Geplaatst door

pascalle (0)
badge

al 14 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

eerst uitlezen,vooral letten op kvs waarde.

geeft code P0102 Vw code 16486 luchtmassa meter, maar vervangen en het zelfde probleem, daarna krukassensor- deze vervangen nog het zelfde.
geeft thans nog aan luchtmassameter en P1516/vw code 17924 Solenoide luchtregeling,
heel raar wanneer ik in de inlaatklepregelaar reiniger inspuit loopt hij meteen

pascalle 0
badge

12 jaar

is lmm vervangen door een orgineel vw exemplaar?

marcel7031 0
badge

12 jaar

de luchtmassa is van VW start maar hij trekt totaal niet door heeft geen vermogen en blijft de code P0102 steeds terug komen. en als hij lang stationair blijft lopen gaat het toerental soms onregelmatig op en neer.

pascalle 0
badge

12 jaar

p 1516 storing is volgens mij je magneetklep van het secundaire luchtsysteem die hapert, stuk is of wat dan ook. dat geeft afwijkende luchtmassawaarden, waardoor het systeem daar ook storing op kan geven.

secundair luchtsysteem heeft als doel extra zuurstof toevoegen zodat er meer benzine de katalysator in kan om hem op te warmen. werkt alleen bij koude motor, voor ca 1/2 minuut. bestaat uit een magneetklep, een pomp en wat leidingwerk.

is te testen middels actuator diagnose. dat is dan ook hetgene waar je nu aantoe bent.

audia4 0
badge

12 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.