Hallo,
Probleem met een Golf 3 90 pk TDI.
Op dit blok was een zogenaamde dump-valve gemonteerd. Deze is nu verwijderd. Stroomaansluiting was zeer knullig gemaakt. Deze klep werd aangestuurd
via een zelf geplaatst relais bij de zekeringkast. Aansluiting van de N75 liep ook via dit relais.
Nu hebben we deze dump-valve verwijderd, alleen heb ik geen idee waar de draad van de N75 origineel aangesloten moet worden in de zekeringkast.
Motor loopt wel alleen reageert slecht op gaspedaal.
Alles onder de motorkap (slangen e.d.) is nu weer origineel op stroomaansluiting na dus van de N75. Ik weet ook niet of deze klep nog goed is.
Slangaansluiting van de N75 is wel duidelijk.
Iemand hier die mij hiermee kan helpen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Probleem na lang zoeken opgelost. Bij uitlezen werden verkeerde waardes gegeven op koelwater en brandstoftemperatuur. Na lang zoek in de bedrading bleek er
een probleem in de massa naar de koelwatersensor te zitten. Dit verholpen, opnieuw uitgelezen, alle foutmeldingen weg en auto loopt weer normaal
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
9 jaar