Ik heb het volgende probleem. Bovenop de accu zitten een aantal draden waarvan 1 zwarte (volgens mij de ABS draad) deze draad wordt te warm, waardoor de zekering is doorgebrand.
Ik heb nu een doorverbinding met een draad gemaakt maar het zit mij niet lekker dat het zo warm wordt.
Ik heb het gevoel dat er ergens sluiting zit, maar waar? Bij het uitlezen zijn er geen storingen. Zou het kunnen dat de laadspanning 14.4 volt te hoog is?
De dagteller geeft regelmatig def aan ik weet of dit er iets mee te maken heeft!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
frans
Het probleem en waarom de bedrading warm wordt zit hem in de smelt-zekeringhouder bovenop de accu.
Deze vervangen is de oplossing.
Gr. paul
[quote=P. Kelder]frans
Het probleem en waarom de bedrading warm wordt zit hem in de smelt-zekeringhouder bovenop de accu.
Deze vervangen is de oplossing.
Gr. paul[/quote]
De smelt-zekering is doorgesmolten naar mijn idee omdat hij te warm werd. Dus het vervangen van de zekering zou de oplossing zijn? Het zou inderdaad kunnen dat de smeltzekering inderdaad dat warmte beter aan kan.
14 jaar
Niet alleen de smeltzekering vervangen maar ook de complete smelt-zekeringhouder.
Deze is compleet verkrijgbaar bij de dealer kosten +/- 40,-
Gr. paul
[quote=P. Kelder]Niet alleen de smeltzekering vervangen maar ook de complete smelt-zekeringhouder.
Deze is compleet verkrijgbaar bij de dealer kosten +/- 40,-
Gr. paul[/quote]
Daar zit inderdaad wat in dat kan hij zijn warmte kwijt via de hele zekering houder.
Bedankt, ik ga het bestellen eerdaags.
14 jaar
Complete zekeringhouder vervangen. Probleem grotendeels weg. Bedankt voor de reacties.
12 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar