👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Sinds een paar weken branden af en toe de abs en remlamojes en hij geeft een piepsignaal wie weet hier wat van?
Geplaatst door
al 22 jaar lid
heb je hem al uitgelezen op storingen?
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
heb je hem al uitgelezen op storingen?
17 jaar