als ik rij en de motor is warm en rij 80 of 90 slaat hij gewoon af wacht 15 min en je kan weer 3km rijden wat kan dat zijn gr rob
Geplaatst door RANRUSI (0) , lid sinds 13 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
6 Reacties
brunovanderjeught (0), 13 jaar geleden
Vervang de condensator eens op de verdeler, deze kan in werking verminderen als hij warm word, nog beter vervang ook de kontaktpuntjes , rotor en verdelerkop, by the way, bouwjaar 1986 , is dat geen golf II ?
C.Jonker (0) PRO, 13 jaar geleden
dampbellen in de carburateur? ligt je benzineaanvoerleiding op juiste plek ? ( koel )
Golf 1986 is een golf II geen golf I idd, en hebben een electronische ontsteking met hallgever geen punten meer.
brunovanderjeught (0), 13 jaar geleden
Ja Christiaan , de 1300 tot 1985 en 1600 tot 10/1984 hebben wel nog kontaktpuntjes, de 1150 , 1300 (na 1985) , 1600 (na 10/1985) en 1800 motoren hebben elektronische ontsteking. Bedankt voor de rechtzetting
Punt (35) PRO, 13 jaar geleden
Rob probeer eens een stadsritje of de motor dan ook stopt. De pomp opbrengst kan onvoldoende zijn of de zomer/winter-stand werkt niet . Er zijn legio mogelijkheden waarom dit gebeurt. Als de motor stopt kan je ook kijken of de ontsteking nog vonkt enz. Succes.
RANRUSI (0), 13 jaar geleden
het is echt eengolf 1 cabrio uit 1986 staat op kenteken gr rob
C.Jonker (0) PRO, 13 jaar geleden
ow cabrio, the rabbit... das een ander verhaal en idd de golf 1