Volkswagen Golf: auto houd in.

Bouwjaar: 1983

heb een golf I GTI 1,8 met DX motor. Tijdens een constante snelheid houd de auto in, en schokt iets. Na de koude start, schommelt t stationaire toerental ook tussen de 1000&1300 rpm!


Cilinderkop is gereviseerd,
heb t volgende nieuw gemonteerd:
benzine pomp, 4injectoren incl. rubbers, koude startinjector, extra luchtschuif, brandstof filter, alle filters, bougies, rotor/verdelerkap en bougiekabels en alle pakkingen ,distributieiriem etc..
Probleem was voorheen ook al, toen ik de auto kocht. Als ik de CO waarde lager zet, naar 0,7/0,8% (carter onluchting eraf) dan schokt ie minder tijdens t rijden, maar loopt de motor stationair minder mooi.

ps. auto rijd alleen met loodvrij 98 en de voorontsteking staat exact op 6 graden .Ook is de benzine tank gereinigt en t filter in de tank ook. Wordt er onderhand gek van, wie komt er met de oplosssing!!!

vriendelijke groet,
yal

yal

Geplaatst door yal (0) , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

audia4 (0) PRO, 18 jaar geleden

Stuwklep die op het luchtfilter zit al schoongemaakt? Ding moet brandschoon zijn en zonder weerstand door de conus kunnen bewegen.

Anders is de brandstofspin zelf verdacht.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.