👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
het benzine verbruik is erg hoog 1-8 ..wat kan dat zijn
Geplaatst door
al 19 jaar lid
Loopt de motor wel goed ? Is het co % wel goed ?
19 jaar
koelwatertemperatuursensor voor de computer testen op juiste werking.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Vento of stel zelf een nieuwe vraag.
Loopt de motor wel goed ?
Is het co % wel goed ?
19 jaar