Na een korte rit, auto geparkeerd. 45 min later auto gestart, ging beetje moeizaam, direct een enorme benzinelucht in de auto. Moest de auto keren maar vertrouwde dit niet, uitgeschakeld en onder motorkap gekeken. Zichtbare delen vd bodemplaat waren nat. Heel verhaal, uiteindelijk werd de auto afgesleept naar de dealer en wordt deze gerepareerd. geschatte kosten ca. € 650,- (plus huurautokosten, benzineverlies). VRAAG: Is een dergelijke, enorme benzinelekkage onder het inlaatspruitstuk, kapotte pakkingen, schroefjes los of kapot en een kapotte injector een 'normale' slijtage te noemen bij een niet echt oude auto met 67000 km op de teller?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Daar is zo weinig van te zeggen , wij hebben geen geschiedenis over wat er bv. al eens gedaan is aan de auto tot betrekking defect.
Aan dit defect is nooit iets gedaan omdat zich dat niet eerder heeft voorgedaan.
1 dag
Of het dan normaal is lijkt me stug , maar het blijft techniek en er kan altijd om wat voor reden dan ook iets kapot gaan.
Vraag om coulance , nee heb je .
Aan deze kant heb ik ook een autotechneut geraadpleegd en deze kwam met hetzelfde advies, coulance. Sterker nog: 'met dit kilometrage mag een dergelijk defect absoluut niet'.
1 dag
Ik heb heel veel kilometers gereden, minimaal 50.000 p.j. en vele jaren. Nooit zoiets meegemaakt of van gehoord.
1 dag
Voor alles is een eerste keer , is een dood doener maar iemand moet de eerste zijn.
Het betekent ook dat dit niet of nauwelijks voorkomt. Gelukkig maar, ik had dit niet op een drukke snelweg mee willen maken met nauwelijks uitwijkmogelijkheden..... brand
20 uur
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Tiguan of stel zelf een nieuwe vraag.
1 dag