he mensen,
we hebben een echt raar probleem(pje)
Hebben een brandstofpomp (aan de bodem) vervangen van een golf 2 gti 16v.
nu blijft hij op die aansluiting waar je de moer op draait steeds maar lekken.
koperen ringen aantal malen vernieuwd voor wat dikkere en dunnere en noem maar op, oude ringen van aluminium er tussen gehad.
dubbele ringen ook geprobeerd...
andere gebruikte pomp en leidingen geprobeerd...
aansluitingen diverse malen schoon gemaakt geschuurt enz..
niks helpt!
zodra je hem op contact zet of start dan spuit het eruit,
hij lekt ook echt duidelijk tussen de banjomoer en aansluiting/koper ringen van de pomp.
zeer vreemd dit... iemand dit ook alleens mee gemaakt en er een gouden tip voor ?
greetzz dennis
( type aansluiting op de pomp is een hol pijpje met schroefdraaid waar een leiding op schuift en een holle moer erop draait )
foto is een voorbeeld en heb even een gele kring op de plek gezet waar hij lekt
[url=http://postimage.org/image/ojjn8f05x/][img]http://s18.postimage.org/ojjn8f05x/pomp....[/img][/url]
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Banjo oog is niet gescheurd / gebarsten ?
Banjo bout is ook niet gescheurd ?
Koperen ringen eerst uit gloeien . Verhitten tot de vlam van een gaspit groen wordt dan afkoelen in water .
Is het oog van de banjo mooi evenwijdig en vlak ??
Succes.
Uitgloeien , prima , maar dan niet in water afkoelen , zijn ze weer net zo hard als voor die tijd , gewoon eerst af laten koelen , en het laatste beetje met water is geen probleem.
Er zal toch echt iets niet vlak zijn , op het moment dat je aan pasvlakken gaat schuren /vijlen , kun je het weggooien.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar