👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Heb hier een passat 1.8t. 1998 AEB staan. Op de een op ander moment afgeslagen.
Wel starten niet willen aanslaan. Storing alleen betrekking op de n75 klep.
Na controle blijken bougies erg nat te zijn door benzine + pikzwart, alle 4.
Schoon gemaakt en slaat weer aan, wel wat beroerd maar loopt. Ongeveer voor 1,5 minuut en begint dan weer slecht te lopen totdat je bijna volle gas moet geven voor m aan de praat te houden, welliswaar op 2a300 toeren.. uiteindelijk slaat hij weer af en met plankgas te starten en loopt weer op 2a300 toeren. Bougies eruit en wederom zeiknat. weer schoongemaakt en ledlamp op injector geplaatst, deze knippert en bij hoger toeren knippert deze sneller, zodat is uitgesloten dat injector niet vol bij open staan. Na dit lmm los gemaakt en blijft lopen. wel wat beroerd maar loopt en slaat niet meer af. 4-gas meting gedaan:
12.32 CO
1507 HCC
0.670 Lamda
8.1 CO2
0.11 O2
dit is lmm los. zodra ik deze weer aansluit slaat motor direct af.
ik vermoed iets met lmm maar wel vreemd dat dit erin is gekomen nadat dag ervoor niets aan de hand was.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
distributie toch niet versprongen?
Het komt ook wel eens voor dat de drukregelaar in de inspuitrail lek is er komt dan soms gewoon benzine uit de vacuum aansluiting lopen.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
5 jaar