close auto

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf V: cilinderoverslag p0303 p0302

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4 caxa

Hier weer een golf fsi 1.4 caxa.telkens storing p0303 p0302.Als hij in storing valt sluit hij de injectoren uit lijkt het en na starten rijd hij weer normaal.Hij doet het alleen bij constante snelheid.bobine`s gewisseld bougie`s vervangen.Op vacuumlek gecontroleerd me tremmen reiniger.Motor is vervangen en splinternieuw...injectoren niet.

Geplaatst door

romijnders86 (0)
badge

al 12 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

afdichtingen van verstuivers vervangen en correct gemonteerd?

janh5107 0
badge

11 jaar

we hebben alle ringentjes vervangen en verstuivers weer terug geplaatst toen we hem inbouwde.

romijnders86 0
badge

11 jaar

verstuivers gewisseld en blijft aangeven cilinder 3 en 2 overslag gedetecteerd,permanent.hij doet het alleen bij constant gas geven/houden.

romijnders86 0
badge

11 jaar

Ondanks dat de motor nieuw is, wel goede compressie op alle cilinders?

NielsGTI 0
badge

11 jaar

Dus cil. kop is ook splinternieuw? Zo ja dan kan het zijn dat er verkeerde uitlaatklepveren gemonteerd zijn, tenminste dat is het geval als wij als dealer bij de importeur tot voor kort een nieuwe complete motor of nieuwe kop geleverd kregen.....ja ik weet is echt te gek voor woorden, ze hebben te slappe veren gemonteerd in fabriek en die moet je dan vv maar als jij dat ook zo hebt besteld op die manier dan zou je een groene stip moeten hebben net onder watermondje op zijkant cil kop, dan zitten er de juiste veren in hahahah.
Anders kan je idd denken aan compressieverlies door zware vervuiling van de kleppen of er is een brok van de zuiger afgebroken (hoewel dit eigenlijk alleen gebeurd bij de twincharger versie) of de ketting opgerekt (maar dan meestal ook storing timing) dus zou ook een lektest doen maar wat ik ook vaker heb gehad en waardoor ik ook cil overslag kreeg kwam door de hogedruk inspuitpomp, deze lijkt goed als je hem test e.d. maar toch was hij stuk

ricky 10
badge

11 jaar

beetje erg laat maar...nieuwe software erin en auto was weer perfect.Nu nog steeds..

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.