Het controlelampje van de remblokken blijft branden. Remblokken zijn nog nieuw,zonder slijtage-indicator. De draadjes bij het wiel doorverbonden, remvloeistof is op peil, stekker van remvloeistofreservoir losgekoppeld, maar nog steeds die irritante piep bij het starten en het branden van het lampje. Auto moet ook voor de keuring. Mijn vraag is waar ik het probleem moet zoeken en mag het lampje branden bij de keuring. De blokken zijn ZONDER indicator.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
zoek op massasluiting van de bedrading die eerst naar je blokken liepen. controleer de niveausensor van de reservoir.
indicator uit laten schakelen met testkast.
probleem zit vaak in een van de draden in de wielkasten die dan inwendig gebroken blijkt.
Het probleem is opgelost. het zat inderdaad in een draadbreuk in de wielkasten. Bedankt.
Groet Jan
11 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar