Het controlelampje van de remblokken blijft branden. Remblokken zijn nog nieuw,zonder slijtage-indicator. De draadjes bij het wiel doorverbonden, remvloeistof is op peil, stekker van remvloeistofreservoir losgekoppeld, maar nog steeds die irritante piep bij het starten en het branden van het lampje. Auto moet ook voor de keuring. Mijn vraag is waar ik het probleem moet zoeken en mag het lampje branden bij de keuring. De blokken zijn ZONDER indicator.
Geplaatst door jantje60 (0) , lid sinds 13 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Passat? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
3 Reacties
C.Jonker (0) PRO, 13 jaar geleden
zoek op massasluiting van de bedrading die eerst naar je blokken liepen. controleer de niveausensor van de reservoir.
audia4 (0) PRO, 13 jaar geleden
indicator uit laten schakelen met testkast.
probleem zit vaak in een van de draden in de wielkasten die dan inwendig gebroken blijkt.
jantje60 (0), 11 jaar geleden
Het probleem is opgelost. het zat inderdaad in een draadbreuk in de wielkasten. Bedankt.
Groet Jan