bij het op trekken bibert de auto aan de rechter zijde laad je gas los is he voor bij heb al 2motorsteunen vervangen en zie nergens geen speling op zitten
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
heeft er gezeten of zit er op de aandrijfas een ''trilingsdemper'' ?? en anders zou het eventueel de binnenste homokineet kunnen zijn die hoor je meestal niet maar voel je wel
er zat een demperop maar zat los heb hem er af gehaalt heb ook de aandrijfas gedemonteert en er zat nog veel vet in alebij de kopelingen kan het dan nog de aandrijfas zijn ik denk het zelf ook maar ben niet zeker mvg jan
Klopt inderdaad, ik heb het ook al eens meegemaakt bij een Primera daar waren allebij de binnenste homokineten van versleten, en dan gaat de wagen schudden met het optrekken, vooral op de snelweg is dat erg als je met 100km/uur vol optrekt in z'n 5de versnelling.
weet het niet zeker maar de wagen heet maar80000 km mvg jan
weet het niet zeker maar de wagen heet maar80000 km mvg jan
een homokineet mag axiale speling hebben maar geen radiale speling , als de homokineet onder spanning staat dan heeft hij geen axiale speling en kan dan ook voor deze problemen zorgn maar als de auto niet verlaagd is dan is het toch hoogstwaarschijnlijk de binnenste homokineet die stuk is en ''maar'' 80.000km zegt niks ik kom wel eens auto's tegen die minder km hebben en de gehele ophanging is versleten door ''verkeerd'' gebruik
moet er nog wel bij zeggen de klant is er eens mee in een gat in de weg gereden en toen is het schudden langzaam begonen wat denk jij er van jetta vrient mvg jan
dan zou ik eerst maar eens een meetlint nemen en vanaf de fuseekogel naar het subframe meten en dan ook aan de linkerkant wedden dat er verschil inzit als ik het goed heb zit de fusee met 3 klinknagels vast of met 2 dat kan ook maar slijp die er maar es vanaf en doe er maar bouten met moeren in en daarna uiteraard ff uitlijnen want met bouten en moeren kan je ruimte ''creeéren'' die je misschien hoognodig hebt om de as de ruimte te geven die hij nodig heeft .
let wel !!!! als de as een tijd lang zo heeft gelopen dan kan het wezen dat als hij ruimte krijgt dat hij dus echt aan zijn eind komt dmv dat de knikkers eruit donderen ;)
laat de auto maar es door een uitlijnspecialist geheel opmeten met asverzet/spoorbreedte e.d daar komt meestal we een hoop uit
ik ben wel benieuwd wat het nou was hou ons op de hoogte hiervan
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Caddy of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar