hoi allemaal
heb hier een probleem met een golf 1 cabrio
kwam binnen met een diep rempedaal r.a. wielremcilinder lek
a.remvoering met wielremcilinders verv.
remklauwen stonden vast ook deze verv. samen met de remslangen
rempedaal bleef diep hrc verv. tot 2 x aan toe.
ook ander diameter wielremcilinder geprobeerd
drukbegrenzers die in de hrc geschroefd zitten er tussen uit gehaald (stukjes remleiding er tussen gezet)
a.remvoering is goed gesteld
remslangen zwellen niet op geen lekkage nergens
helaas heb ik geen historie van deze auto weet niet wat er in het verleden aan gebeurt is
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ook diep als de motor uit staat en de vacuumdruk weg is getrapt , als je dan een minuut later 1x het pedaal in trapt , zit hij dan diep of hoog ?
hoi kaleido
inderdaad soms als je later weer instapt en probeert lijkt het rempedaal wel weer lager
maar met draaiende motor is ie op de bodem
ik meende me te herinneren van "vroeger"als je een hrc monteerde dat je hem altijd iets moest aandrukken tegen de rembekrachtiger heb nu een m4 moertje tussen de hrc en drukstift gelegd nu wel bijna een normaal pedaal
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
8 jaar