Goedemorgen,
De druk in het tankje van de keolvloeistof wordt te hoog waardoor de koelvloetistof via de overloop eruit gegooid wordt.
Wat kan ik hieraan doen.
Het betreft een VW golf tdi 81 kw uit 2000
Alvast bedankt
Geplaatst door Jarrik Kroes (0) , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
stefan84 (0), 18 jaar geleden
heb je nog koelvloeistof bijgevuld ?
misschien zat er teveel in..
worden de kvs slangen ook hard van de druk bij warme motor ?
Stefan
Jarrik Kroes (0), 18 jaar geleden
Ik heb wel koelvloeistof bijgevuld tot aan het max. Maar niet te veel. Hij blijft het eruit gooien. ik heb dit probleem al geruime tijd. Zie ook mijn eerdere topic. We zijn er nu waarschijnlijk achter dat het hierdoor komt.
De dikke slang is inderdaad hard. Of de kleine dunne slangetjes hard zijn weet ik niet.
Ik dacht zelf dat het misschien met de ontluchting te maken heeft.
stefan84 (0), 18 jaar geleden
kan goed komen door zoals je zelf al zegt,lucht in het systeem,of een niet goed werkende waterpomp,maar de temperatuur blijft goed neem ik aan?
Stefan
Jarrik Kroes (0), 18 jaar geleden
Temperatuur blijft wel goed. Maar als er haast geen vloeistof in zit loopt de temperatuur op.
Vandaag liep temp. op tot 130. Gestopt om te kijken blijkt dat motor erg koud is dus niet aan de kook. De kachel werd ook niet warm.
stefan84 (0), 18 jaar geleden
dus de temp geeft 130 graden aan en kachel inclusief motor zijn koud ?
Hendrik4290 (0) PRO, 18 jaar geleden
Schoepenwiel van waterpomp los gebeurt wel meer. Is dat al gecontroleerd?
Jarrik Kroes (0), 18 jaar geleden
ja mijn temp gaf 130 aan ik ben gestopt en heb motorkap open gedaan en motor was gewoon koud. Koelvin draaide wel.
Temp bleef vandaag weer keurig 90 aan maar indicator gaf aan dat nivveau te laag was