close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf: electrisch raam probleem

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0 16v

Hallo,

mijn tweede vraag gaat over mijn raam. deze heeft vaak de neiging dat deze haperend open gaat dus als ik de raam met het knopje wil openen dan gaat deze soms helemaal niet open. en soms ik de knop indrukken aan de pasagierszijde en vaak gaat de raam een stukje open en stopt dan weer enz.

het gaat hier dus om electrische ramen. Zou het aan het motortje kunnen liggen?

misschien kan me iemand vertellen wat ik hier aan kan doen?

alvast bedankt

Geplaatst door

manuel13 (0)

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

manuel het zou zeker aan de motortjes kunnen liggen maar kijk eerst eens naar de bedrading tussen de stijl en de deur of deze niet bloot ligt of gebroken is want dat gebeurt nogal eens .

groetjes jan.

jan T 150
badge vip badge

17 jaar

manuel het zou zeker aan de motortjes kunnen liggen maar kijk eerst eens naar de bedrading tussen de stijl en de deur of deze niet bloot ligt of gebroken is want dat gebeurt nogal eens .

groetjes jan.

jan T 150
badge vip badge

17 jaar

Hoi jan T,

bedankt voor je antwoord,

met stijl bedoel je de binnenbekleding? en lopen deze kabels gewoon van het motortje naar het raam of loopt deze ook nog ergens anders naar toe. en zijn deze zelf makkelijk te vervangen evenals de motor?

ik hoor het wel.

Groet Manuel

manuel13 0

17 jaar

Jan bedoelt de draden tussen de carrosserie en deur. Ofwel, het knikpunt. Daar willen ze wel vaak openschuren aan de deur ofwel de carrosserie. Maar het probleem zit hem denk ik in het raammechanisme zelf. Doordat deze zwaar gaat, stopt de motor bij een te hoge belasting. Om hem niet heet te laten lopen. WD40 verricht vaak wonderen. Demonteer de binnenbekleding, en voel eens of dat motortje ook heet wordt. Anders moet het hele mechanisme eruit, en de boel weer soepel gemaakt worden.

m.vr.gr.
Sjoerd

p.s. het motortje is vaak niet los te vervangen. Vaak is deze geïntegreerd in de 'hoofdunit'... Maar of dat zo is bij jouw golf weet ik niet zeker.

Luiehond 0
badge

17 jaar

MANUEL sjoerd heeft het je al uitgelegt doe maar wat hij gezegd heeft maar begin met de controle van de bedrading.

groetjes jan.

jan T 150
badge vip badge

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.