Deze Passat geeft foutcode P1260, heeft volgens mij te maken met een onlogische waard op de 1e verstuiver.Bedrading doorgemeten van de verstuivers en stekkerverbindingen zijn goed.Hij loopt opzich wel goed dus ik verwacht eigenlijk niet dat er een verstuiver stuk is.
Iemand anders nog suggesties voor te controleren?Of misschien een oplossing....
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
9 van de 10x ligt het aan de kabelboom, maar de pompverstuiver kan ook inwendig niet goed meer zijn of de bedrading van die pompverstuiver naar de motor ecu kan ook iets mee zijn (geoxideerde stekker op ecu oid), maar naar mijn ervaringen is het of de kabelboom of de pompverstuiver zelf maar dat is eigenlijk pas goed te zeggen als je een aantal testen doet met de testkast.
Heb de kabelboom van de pomp verstuivers er van tussen gevist, zal eens kijken of ik de bedrading niet kan vernieuwen en de bekabeling en stekker vanaf de kop naar ecu eens helemaal bekijken, is dat goed dan maar de pomp verstuiver uitbouwen.
Storing doet zich niet altijd voor alleen maar zodra de motor warm is dus ik vermoed haast wel iets met de bekabeling, ik denk als het in de verstuiver zit,dan doet hij het ook gelijk als hij koud is..
Het esplampje gaat dan ook branden, ik vermoed dat het 1 met het andere te maken heeft (reduceren van vermogen ed.)?
Bekabeling van de pompverstuivers in de kop vernieuwd, probleem is opgelost zo lijkt het, signalen gemeten met de scoop van de pompverstuivers en er is geen raar of verkeerd beeld meer te zien.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar