Volkswagen Passat tdi 115 pk 4motion variant trendline, ATJ m: Geen trekkracht meer na reparatie aan de achteruitrijschakel

Bouwjaar: 2000

Hallo,

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn als een monteur bij een niet volkswagendealer de schakelaar van de achteruitrijlichten op de versnellingsbak heeft vervangen en dat de auto daarna niet meer trekt?
Bij deze reparatie zijn een aantal slangen los geweest maar daarna ook allemaal weer op hun plek vastgezet.
Nu heeft de auto vanaf ongeveer 1800 toeren geen trekkracht meer.
Als ik ineens veel gas geef dan smoort hij en als ik langzaam meer gas geef dan trekt hij beter maar lang niet zoals het hoort.
Bij een volkswagen dealer gaf het uitlezen aan dat de LMM kapot zou zijn maar na deze vervangen te hebben bleven de klachten en het zou ook wel toevallig zijn als deze kapot is gegaan terwijl er bovenop het motorblok alleen maar een aantal slangen los zijn geweest.
Zou dit probleem ook een noodloopprogramma kunnen zijn en kan ik zelf de auto resetten? zo ja, hoe?
Ik heb deze auto net en er zit nog garantie op maar ik heb al een dag bij de garage gezeten omdat ze het niet konden vinden.
De auto heeft 130.000 km gelopen.

Alvast bedankt voor de reacties,

Lex Hillebrink


Ruben10549

Geplaatst door Ruben10549 (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Passat? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

volgwagen (0) PRO, 18 jaar geleden

Niet heel toevallig een poetslap in 1 van de slangen laten hangen?? --> LMM geeft storing van te weinig lucht, en de motor houdt in. Ik doe maar een gooi hoor.

fedde (0), 18 jaar geleden

als je turbodruk niet goed is krijg je ook lage lmm waardes
laat je turbodruk eens loggen
kan een vacuumslangetje zijn

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.