Als Je Een Slechte Lmm Hebt Bij Volgas Wagen In Noodloop Kan Dat?
Geplaatst door eko1979 (0) , lid sinds 16 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Passat? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
9 Reacties
ricky (0) PRO, 15 jaar geleden
Ja kan.
dutch123 (65), 15 jaar geleden
Meestal merk je echter dat het vermogen dan afneemt. Dat komt omdat een vervuilde LMM een lagere luchtmassa afgeeft aan de ECU. Deze zal daardoor de maximaal hoeveel ingespoten brandstof beperken.
eko1979 (0), 15 jaar geleden
[quote=dutch123]Meestal merk je echter dat het vermogen dan afneemt. Dat komt omdat een vervuilde LMM een lagere luchtmassa afgeeft aan de ECU. Deze zal daardoor de maximaal hoeveel ingespoten brandstof beperken.[/quote]
kan door een slechte lmm in noodloop vallen?
eko1979 (0), 15 jaar geleden
[quote=dutch123]Meestal merk je echter dat het vermogen dan afneemt. Dat komt omdat een vervuilde LMM een lagere luchtmassa afgeeft aan de ECU. Deze zal daardoor de maximaal hoeveel ingespoten brandstof beperken.[/quote]
kan het wageb door een slechte lmm in noodloop vallen?
eko1979 (0), 15 jaar geleden
[quote=dutch123]Meestal merk je echter dat het vermogen dan afneemt. Dat komt omdat een vervuilde LMM een lagere luchtmassa afgeeft aan de ECU. Deze zal daardoor de maximaal hoeveel ingespoten brandstof beperken.[/quote]
kan het wagen door een slechte lmm in noodloop vallen?
Audidriver73 (0) PRO, 15 jaar geleden
Kan ook zijn dat het varibele deel van de schoepenverstelling van de turbo vastzit, dan krijg je ook noodloop. Enige goede oplossing is om tijdens het rijden de auto uit te lezen.
ricky (0) PRO, 15 jaar geleden
[quote=eko1979][quote=dutch123]Meestal merk je echter dat het vermogen dan afneemt. Dat komt omdat een vervuilde LMM een lagere luchtmassa afgeeft aan de ECU. Deze zal daardoor de maximaal hoeveel ingespoten brandstof beperken.[/quote]
kan door een slechte lmm in noodloop vallen?[/quote]
Is al antwoord op gegeven.........
ATi-VR6 (0), 15 jaar geleden
Eerst even uitlezen!!!
Wat ook een oorzaak kan zijn: magneetventiel voor de laaddrukbegrenzing...
Heb je een Motorcode ATD?
ATD 74kW 100pk pd 00 - 04 1J0 906 627 A
[url=http://www.postimage.org/][img]http://www.postimage.org/gx2mcfwJ.jpg[/img][/url]
eko1979 (0), 15 jaar geleden
[quote=ATi-VR6]Eerst even uitlezen!!!
Wat ook een oorzaak kan zijn: magneetventiel voor de laaddrukbegrenzing...
Heb je een Motorcode ATD?
ATD 74kW 100pk pd 00 - 04 1J0 906 627 A
[url=http://www.postimage.org/][url]http://www.postimage.org/gx2mcfwJ.jpg[/url][/url][/quote]
bedankt voor jullie antwoorden mijn motorcode is AVB