Ik merk vermogens verlies boven de 3000 toeren. Tot 80 km/u trekt ie "redelijk" goed op..en daarna tot aan de 110 km/u gaat dit met veel moeite. Boven de 110 km/u komt ie haast niet. Dit Gaat gepaard met onwijs veel geluid in de motor. Alsof hij aan het pingelen is. Normaliter ikan ik in no time door tot 160, 180 km/u doortrekken .
LMM is vervangen, computer is uitgelezen, lamdasonde is vervangen, sensoren nabij de cilinders zijn vervangen n.a.v. pingel melding, geen druk verlies in de cilinders, toerental sensor nagekeken....maar nogsteeds het zelfde probleem. De dealer weet nogsteeds niet wat het probleem is..ben wel 800 euro armer door al de vervangen onderdelen. Wie kan mij helpen of weet waar dit door komt?? Enige is dat er nog naar de krukas senror kan worden gekeken. Maar zou dit echt het probleem zijn??
Wie heeft andere ideetjes voor de oplossing??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
PS: Auto heeft 145.000km op de teller en is altijd goed onderhouden.
Laat effe de spanning van de bougie bougiekabels meten. Er mag een verschil van minimaal 15% inzitten.
Ik had ook dergelijke problemen gehad met m'n alfa, want ik kon niet meer acceleren. In de bougiekables zat bij mij een verschil van 40%, dus laten vervangen en sindsdien nooit problemen gehad.
Dus mijn tip is, probeer het bij de bougiekabels.
18 jaar
is ie ook rijdend uitgelezen waarbij oa is gekeken naar de turbodruk?
heeft ie een turbo?
18 jaar
Hij is ionderdaad ook rijdend uitgelezen. Hij heeft geen turbo.
Ook dat heeft dus niet geresulteerd in een oplossing.
18 jaar
Ismail..ik zal in derdaad naar mn bougie kabels kijken...Maar zou de auto in dit geval dan niet moeten gaan sputteren over het hele acceleratie gebied?
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar