beste mensen van probleemcars .nl ,
ik heb een golf 1 cabrio een usa ingevoerde uit 1986 een
1.8 gti 8 v
als ie stationeel gaat lopen loopt ie op 3 cilinders in plaats van 4 cilinders ,
gaat dan de brandstof ongbrand uitspugen van de uitlaat
ik heb de volgende allemaal aan gedaan :
* compresie meten was goed allemaal van 7.5 a 8
* brandstofpomp vervangen
*spinnenkop vervangen
*bogies vervangen
*vedeler kap vervangen
*bogie kabels
*lambada sensoren
*module vervangen
*kracht pomp vervangen
weet je wat de resultaat is o,o
wie o wie kan mij helpen
of weet je een goede gti monteur in de buurt van zwolle
alvast bedankt voor jullie aandacht
met vriendelijke groeten : Kaya
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ik denk dat je valse lucht op een van de cilinders trekt, door b.v. stukkende slang rembooster of pakkingen van het in laatspruitstuk.
wat ook nog kan is dat de klepspeling te weinig is, een 1986 blok heeft nog stelplaatjes in de komstoters. Als dit het geval is is de nokkenas bij de betreffende klep rondom glad terwijl de achterzijde mat hoort te zijn.
Helaas als dit gebeurt is kun je de kop laten reviseren; betreffende klep en zitting verbranden namelijk.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar