close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen 0: Golf 1.8i loopt te hard stationair.

Bouwjaar: 1983, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8i

Ik heb het spruitstuk uitlaat en inlaat voorzien van een nieuwe pakking, ook heb ik het luchtfilterhuis ( spinnekop ) schoongemaakt.
Nu loopt hij 2000 toeren stationair voorheen liep hij goed stationair.
De stelschroef achter op het gasklephuis reageert wel maar gaat alleen maar harder lopen, als ik hem helemaal aan draai ( zo zat hij ook ) loopt hij dus 2000 toeren.
Ik heb diverse slangen vernieuwd welke poreus waren verder geen bijzonders, iemand een idee wat het kan zijn.

Ook heb ik nog een vraag overhet verdelstuk wit van kleur alwaar 3 slangen op zitten hier zit toch een terugslagklep in, ik kan nu aan beide zijden door blazen, de slang van de rembekrachtiger zit op de onderste aansluiting. Hij remt namelijk ook voor geen meter.

B.v.d Ronnie

Geplaatst door

ronhj1971 (0)

al 16 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

als het probleem op is getreden direct nadat je de pakkingen hebt vervangen, dan is de kans groot
dat je motor ergens valse lucht aan zuigt.
controleer of de pakking overal goed zit, en of je niet per ongeluk een slangetje of draadje er tussen hebt
zitten.
ook wil het wel eens voorkomen dat de onderkant van de carburateur, gezien de leeftijd haarscheurtjes heeft, omdat deze van rubber is.
en over dat witte verdeel stuk, ik weet zo niet of daar een klep in zit, maar waar loopt die andere slang heen?
ik hoop dat je hier wat mee kan,
mvg patrick

patrickpekela 0

16 jaar

Hoi Patrick, ( achterbuurman ik woon nl op de kniggestraat )

Het is een injectie motor.
Ik heb al die slangen dus goed bekeken voor montage.
Maar dat ene verdeelstuk die witte staat ook op motor met een pijl, die gaat met een slang boven in het kleppendeksel, de achterste slang gaat naar de rembekrachtiger en dan zit er nog 1 op waar die heen gaat weet ik zo ff niet.
Het is een verdeelstuk zeg maar oh ja er zit bij die dike ronding naar wat ik aan neem dat daar die klep in zit een klein gaatje alwaar een heel dun slangetje op zit aan gesloten het uit einde ervan verdwijnt onder de rembekrachtiger ergens door het schutbord, waar die voor is heb geen idee.

Gr Ronnie

ronhj1971 0

16 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen 0 of stel zelf een nieuwe vraag.