Volkswagen Golf III: golf 1.4 houd in

Bouwjaar: 1995, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4 abd

heb een golf 3 van 95 1.4 abd motor

laast een probleem viel uit wou niet meer aan oorzaak bobine stuk

nieuwe bobine geplaatst
maar nu houd hel in gaat to t100 vrij makkelijk kan makkelijker maar daarna is het met moeite op de 120
op de langeduur gaat de motor ook stoteren

had nog een kat+spruitstuk en voorpijp liggen van een zelde soort golf ook abd motor maar met 2 buizen

die er op gezet (mischien kat verstopt) maar houd nog in

wie o wie weet er wat op

emil32

Geplaatst door emil32 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

stefan84 (0), 13 jaar geleden

Inhouden kan vanalles zijn..

Geen lekkage aan de inlaat / slangen e.d. ?

Meet eens de weerstand van de temp sensor koelvloeistof en plaats de waarde even hier bij warme motor, is een 4 polige sensor, stekker eraf trekken en tussen pen 1 en 3 meten.

emil32 (0), 13 jaar geleden

heb de temp sensor al vervangen omdat hij het eerst niet deet vandaar dat is een nieuwe

heb de slangen bekeken en of lekkage bij de inlaat maar is ook niet het geval

bedankt in ieder geval voor het snelle reageren

stefan84 (0), 13 jaar geleden

Maar je kan toch even de weerstand van de sensor meten, die van het dashbord is niet die van de ECU..

Kan ook toeval zijn dat het probleem ontstaan is na het vervangen van de bobine..

Ook de afdichting onder de carb gecontroleerd ? Ook lekken deze vaak

Verder kun je ook de brandstofdruk eens meten,

Als hij echt stottert / overslaat kun je het ook in de ontsteking zoeken.

Dat is achter de pc lastig te beoordelen..

emil32 (0), 13 jaar geleden

heb de sensor in het koelsysteem gemeten (die in het koelblok zit onder de onsteking) geeft aan op de multie meter tot 20ohm 0.20 ohm aan

had hier nog een goede ontsteking liggen en heb die er op gezet probleem blijft
brandstof druk is goed

hij houd alleen in vanaf 100km en of bij een warme motor

stefan84 (0), 13 jaar geleden

Je moet tussen de 275 en 375 ohm meten bij warme motor tussen pen 1 en 3

Is de weerstand veel lager, dan is het mengsel te arm, is hij stukken hoger, dan te rijk.

emil32 (0), 13 jaar geleden

heb er bij draaiende motor bij multimeter stand 20k ohm 020 ohm dus dat is dus te weinig

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.