close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf 1987: Golf 2 1.3 Injectie

Bouwjaar: 1987, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.3 I

Ik Heb Volgende Problemen Bij Golf 2 1.3 Injectie
Ik Heb Hem Onlangs Over Genomen
Bij Koud Starten Viel Deze Constant Uit
Bij Warm Bleef Deze Draaien
Als Je In Versnelling Stond En Wil Vertrekken Moest Je Veel Gas Geven Of Hij Viel Stil
Als Je De Luchtmassameter Uitschakelde Bleef Hij In Koud Stand Draaien
Als Je Toen Gast Gaf Viel Hij Weg

De Blok Heeft Onlang Een Defecte Joint Culasse Gehad
Kop Is Hierbij Gedemonteerd, Gevlakt En Terug Ineen Gezet

Nu Had Ik Opgemerkt Dat De Massa Kabel Van De Motor Naar Batterij -
Groen Aangeladen Was En Dus Niet Goed Contact Kon Geven

Nu Heb Ik Deze Vervangen ( Niet Door Een Originele)
En Tijdens Het Vervangen Heb Ik Per Ongeluk Tegen De Plus Pool Hiermee Gestoot ( Effe Een Vonk)

Nu Na Alles Terug Aan Te Sluiten Wil Ik De Wagen Starten, Maar Slaat Deze Niet Aan.
Je Hoort Wel Dat De Benzinepomp Constant Benzine Aanvoerd ( Is Dit Normaal)

Wat Kan Ik Best Allemaal Nagaan Vooralleer Een Garage Te Raadplegen?

Geplaatst door

california cruiser (0)

al 13 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

niemand die me kan helpen?

om te beginnen heeft deze motor volgens mij geen llm , de benzinepomp moet stoppen als de brandstof op druk is.
Alle zekeringen al gecontroleerd ?
Krijg je wel spanning op de bobine ?

ik denk toch dat deze een lmm heeft hoor. zekeringen heb ik allemaal nagelopen en geen slechte gevonden.
dit is een foto van mijn motor.
rechts van de distributieriem zit toch de lmm denk ik he?

ik heb net even gemeten. als ik probeer te starten krijg ik 0.8 v op mijn bobyn. en als ik contact aanzet krijg ik effe een puls van 4V op deze moment gaat men toerenteller effe over de 1000 toeren (zonder dat hij draait he)

Je hebt gelijk , je zou eens even kunnen meten op je contactblokje achter op je contactslot of je daar wel goede signalen hebt 12v , deze gaat nog wel eens stuk.

is de voltage goed die aan mijn bobyn komt? ik ken echt niets hiervan.en kheb deze namiddag wel eef tijd om er naar te zien. als ik weet wat ik moet zoeken

ontsteking nagegaan en deze stont perfect.
computer vervangen en toen startte de wagen terug. me happy.
nu vandaag distributie riem herlegd en der zit verdekke pit in da beestje.
enkel tot de constatatie gekomen dat als de temp sensor aangesloten is deze stil valt. en zonder blijft deze draaien

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.