close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf II : golf 2 slaat af

Bouwjaar: 1988, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.3 40kw carb.

Hallo

Sinds een aantal dagen heb ik last met mijn golf van een afslaande motor alleen als hij op temperatuur begint te komen.

Recent verdeler kap + rotor, bougie's en luchtfilter vervangen verder geen andere dingen gedaan, als ik de achterste klep van de carburateur voorzichtig dicht druk blijft hij wel goed lopen laat ik hem weer los dan slaat hij binnen een minuut af. wat kan dit wezen????

stefan de bruin

Geplaatst door

steekvlam (0)

al 14 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Naamgenoot,

Controleer de afdichting onder de carburateur eens, ook de vacuumslangetjes op lekkage controleren.

Het kan ook aan de carb zelf liggen...

Wat meer info vind je hier :

http://www.esvj.be/websites/mk2_golf_jet...

Gr Stefan

stefan84 0

14 jaar

daar waren we weer!!!!!

voetplaat van de carb inmiddels vervangen evenals de vacuumslangetjes, proefrit gemaakt de eerste 10 km niets aan de hand toe begon het gedonder weer.

Nu vielmij op aan het brandstof filter wat rechts naast het blok hangt dat er de ene keer weer brandstof in zat en op het andere moment niet, bij mijn weten moet een brandstof fiter altijd gevuld zijn.

Nu is mijn vraag als het benzine pompje naast het blok zit (mechanisch), zit er dan ook nog een pomp in de tank????

Zo ja welke van de twee zou het dan kunnen zijn????

Zo nee is een mechanische pomp moeilijk te vervangen????

Stefan de bruin

steekvlam 0

14 jaar

Als de pomp mechanisch is zit er geen electrische in of onder de auto..

Het brandstoffilter is meestal voor de helft of 3/4 gevuld, als hij dus leeg is kan hier het probleem zitten..

Pomp vervangen stelt niks voor..

Gr Stefan

stefan84 0

14 jaar

Ok ga het morgen eens ff bekijken het filter was nog niet eens voor een kwart gevuld, maar hoe kan het dan dat als je een tijdje wacht dat het als nog weer gevuld wordt en dat je dan gewoon weer 2-3 min kan blijven rijden????

Blijft hij dan op de gesloten stand hangen????

steekvlam 0

14 jaar

Wat een laat antwoord, maar hij doet het was inderdaad de brandstof pomp die naar zijn grootje was rolt inmiddels weer lekker in de rondte

steekvlam 0

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.