Heb hier golg waarvan co2 en lamda veel te hoog is,na tijdje testen op toeren schieten de waarden plots de hoogte in en
krijgt een enrome rookontwikkeling uit uitlaat.
Ricky uit haarlem poste eerder een zelfde bericht maar verder staat er geen antwoord bij.
Kent iemand dit probleem???
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
koppel eens een paar darmen af van o.a. de carterventilatie en meet dan de waardes terug.
carterventilatie die toekomt aan aanzuigbuis luchtfilter?
alvast bedankt
Jep, die. Afkoppelen en aanzuigbuis even afdoppen, carterslang gewoon even los laten liggen.
blijft juist hetzelfde
Zit er nog een slang op het kleppendeksel ?????
nee geel slang meer ...
@frederic
Die wagen is bij ons uiteindelijk niet gerepareert omdat de klant hem niet meer wilde laten repareren na totaal 1 dag zoekkosten. Het ging bij mij om de AKL 1.6 8V de SR motor.
Bij mij reed de wagen perfect en rookte toen ook niet maar als je inderdaad hem 30-50 seconden op toeren hield dan begon hij als een gek te roken en een lucht wat leek op een mix van alles (dus niet alleen olielucht) en ging je dan vervolgens rijden dan was de rook weer binnen 1 minuut weg totdat je hem weer een tijdje op toeren hield. Ik heb toen veel dingen geprobeert maar alles leek goed en niets hielp wat ik verving van een donorauto dus ik denk dat het de koppakking is geweest.
Heb ook alles vervangen van een donor,maar na drie dagen nog steeds geen oplossing,compressie oke en geen olieverbruik op eerste zicht?het is echt een heel raar probleem,heb zelfs de computer met snelheidsmeter gewisseld en nog niet. is precies telkens deze warm word dat de voltage op lambda in nood gaat en dan blijft steken op rijk(0,84v)
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar