Beste mensen,
ik heb een Golf 4 TDI 74KW uit 2002 met 169dkm op de teller origineel.
nou begint hij een beetje raar te doen, mijn probleem is :
DAT HIJ AF EN TOE IN Z'N NOOD-LOOP SPRINGT TUSSEN DE 100 EN 120 KM PER UUR.
DAT STOP IK EVEN EN ZET IK HEM EVEN UIT. VERVOLGENS START IK HEM OPNIEUW EN DAN DOET HIJ HET WEER NORMAAL, DE ENE X HEEL EVEN DE ANDERE X LANGER.
MET UITLEZEN KOMT ER GEEN ENKELE STORING UIT ( VAG-COM )
ER ZIT EEN NIEUWE EGR EN EEN NIEUWE LMM IN MAAR PROBLEEM IN NOG STEEDS NIET OPGELOST.
HEREN WIE KAN MIJ HELPEN, WIE WEET WAAR HET AAN LIGT ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Met vag com gaan loggen, turbodruk, luchtmassameter controleren, 10 minuten weet je waar het probleemzit greetz
[quote=ceto-007]Beste mensen,
ik heb een Golf 4 TDI 74KW uit 2002 met 169dkm op de teller origineel.
nou begint hij een beetje raar te doen, mijn probleem is :
DAT HIJ AF EN TOE IN Z'N NOOD-LOOP SPRINGT TUSSEN DE 100 EN 120 KM PER UUR.
DAT STOP IK EVEN EN ZET IK HEM EVEN UIT. VERVOLGENS START IK HEM OPNIEUW EN DAN DOET HIJ HET WEER NORMAAL, DE ENE X HEEL EVEN DE ANDERE X LANGER.
MET UITLEZEN KOMT ER GEEN ENKELE STORING UIT ( VAG-COM )
ER ZIT EEN NIEUWE EGR EN EEN NIEUWE LMM IN MAAR PROBLEEM IN NOG STEEDS NIET OPGELOST.
HEREN WIE KAN MIJ HELPEN, WIE WEET WAAR HET AAN LIGT ?[/quote]
Hallo, N75 al gechekt??? Krijg je dit soort verschijnsellen ook!
Groet Hans
15 jaar
Denk de luchtmassameter omdat je geen storingen hebt,of een katalysator die half dicht zit.
[quote=ricky]Denk de luchtmassameter omdat je geen storingen hebt,of een katalysator die half dicht zit.[/quote]
Lmm was al nieuw zoals je kunt lezen, ik denk dat de N75 de boosdoener is?
Maar nogmaals uitlaten lezen , en dan met name rijdend!!
Groet Hans
15 jaar
Ja ik zie het nu,overheen gelezen.Maar als de motor in noodloop gaat,dan heb je altijd een storing,maar het zou misschien de n75 kunnen zijn,maar brandstofpomp in tank of op cylindferkop of een vervuild brandstoffilter kan ook nog de boosdoener zijn.
Daarom zeg ik .......Uitlaten lezen , er is altijd na de noodloop een storing opgeslagen , als je gaat uitlezen wis dan eerst alle oude code's , die kunnen er al een tijd instaan!
Beter is rijdend uitlezen en met name als hij in Noodloop gaat!
Eventuele storings code's hier posten voor een eventuele oplossing.
Ps hier kan je ook je storings code's opzoeken.
http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html
Succes Hans
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar