close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf IV: inhouden en hoog stationair

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 sr

motor houd in bij bepaalde stand gaspedaal,op temperatuur ong 1100 toeren stationair, luchtmassameter,lambda,temp.sensor en gasklephuis zijn reeds vervangen door dealer en men zegt dat nu dat het regelapparaat en of kabelboom aan de beurt zijn. ben diverse keren terug geweest om in te leren enz. en dan valt me op dat er steeds weer wat andere storingen erbij komen of weer weg zijn als ik daar vandaan kom maar bovenstaande problemen blijven.

Geplaatst door

jeetee (0)

al 16 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Welke storingen staan er steeds in?

ricky 10
badge

15 jaar

alleen nog gasklephuis maar die is ook nieuw

jeetee 0

15 jaar

[quote=jeetee]alleen nog gasklephuis maar die is ook nieuw[/quote]
Maar wat zegt de storing over het gasklephuis?
Kan bijvoorbeeld zijn:onaannemelijk signaal of stationair toerental overschreden of kleplichter v60 enz.
Het zou inderdaad aan de bedrading of de ecu kunnen liggen.

ricky 10
badge

15 jaar

onaannemelijk signaal ja,brandstofverbruik is ook hoog trouwens

jeetee 0

15 jaar

slang tussen luchtfilter/luchtmassameter en inlaatspruitstuk. Willen nog wel eens scheuren bij of na t-stuk (art. no 1J0 129 684 CG)

mat2007 0

15 jaar

Zou als eerste de bedrading van gasklephuis naar ecu controleren,bijvoorbeeld de stekker op de ecu geoxideerd e.d..

ricky 10
badge

15 jaar

valse lucht?

maarten4874 0
badge

15 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.