Volkswagen gti : golf gti monopiont injectie 1.8

Bouwjaar: 1988, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8 gti

hallo
ik heb een probleempje met me golf gti 1988.
de motor houd best wel erug(motor smort) in nu wil ik ff me gaskleppositie-sensor en de ontsteking af stellen heeft iemand ff een tip hoe ik dat het beste kan doen met de juiste gegevents(afstel gegevens).
alvast bedangt

groetjes Tim

Tim123

Geplaatst door Tim123 (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

johndoornbosch (0) PRO, 15 jaar geleden

dat gaat niet ff heb je meetapparatuur voor nodig

johndoornbosch (0) PRO, 15 jaar geleden

Motoröltemperatur mind. 80 °C
Leerlaufdrehzahl 950 . . . 1050/min
erhöhte Leerlaufdrehzahl 2500 . . . 2800/min
Zündzeitpunkt 4 . . . 8° vor OT
CO-Gehalt im Leerlauf
ohne Katalysator 0,5 . . . 1,5 Vol. %
mit nachgerüstetem Katalysator max. 0,5 Vol. %
CO-Gehalt im erhöhten Leerlauf max. 0,3 Vol. %
Lambda im erhöhten Leerlauf 0,97 . . . 1,03
Warmlaufzeit für Katalysator 2 Minute(n)
Lambda-Regelkreisprüfung Störgröße auf-/abschalten ▸ Instandhaltung genau genommen
!
Prüfdrehzahl 850 . . . 1150 /min
DELTA-Lambda 0,02 mind.
Strichcodes für Abgasuntersuchung

Tim123 (0), 15 jaar geleden

oke super bedangt voor de reacties. ik heb ale meet apratuur tot me beschiking en mee om gaan ook. groetjes tim

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.