close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen 0: Golf III 1.6 101pk houd in en sputtert + verbruikt koelvloeistof

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 74KW 101PK

Hallo,

Ik heb al een heletijd problemen met mijn auto.
hij houdt in tijdens het rijden en zit continue te hotten en te stoten. dit doet hij voornamelijk met vochtig weer (mist, dauw, regen etc.)
er is al vanalles aan vervangen oa. luchtmassameter, brandstoffilter, bougies, bobine, verdelerkap en ik zal nog vele dingen zijn vergeten waar ik nu even niet op kan komen.
van de week hebben wij de kat. leeg gehaald. echter blijft het nog steeds voorkomen alleen als hij wel goed loopt loopt hij ook beter als eerst. dat is wel weer een pluspunt inelk geval.

dan heb ik er nog wat mee en dat is dat ik sowieso als ik rond de 1000km heb gereden ik elke keer weer mijn koelvloeistof moet bijvullen omdat het lampje ervan begint te knipperen..
in de auto is het niet nat, er zit geen smurrie in de motor en ik kan ook nergens iets zien lekken bij de motor of onder de auto.

wie heeft er misschien oplossingen voor mijn probleem auto?? (en nee ik doe hem niet weg:P)


Groetjes Kimberley

Geplaatst door

Kimberley92 (0)

al 11 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Lekke koppakking? Even (laten) testen. Wellicht is dit ook de oorzaak voor het slechte lopen.


vr.gr. Theo

Hij heeft geen witte rook oid en het blok is ook niet nat?
Hoe kan ik dit nog meer zien? Aangezien er ook geen smurrie in het blok zit..

Kimberley92 0

10 jaar

Als het intern lekt kan je dat niet zien. Met snuffelaar laten testen en eventueel drukverliestest laten uitvoeren. Onder druk laten zetten kan ook maar dat levert risico van waterslag op. Kan je dus pas beter doen als de eerste twee testen geen lekkage aangeven. Koelvloeistof moet toch ergens blijven. Ruik je geen koelvloeistof in de cabine (lekke kachel of slang). Ook dop van koelstofreservoir controleren/laten testen.


vr.gr. Theo

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen 0 of stel zelf een nieuwe vraag.