Iemand bekend met dit probleem? waarden LMM zijn volgens mij goed , varieeren van 250 tot 650 en meer en zowel de gevraagde waarde als gemeten lopen vrijwel gelijk. Geen foutcodes.Turbo waarde ben ik vergeten kontroleren maar darm aan inlaatkollector zwelt goed op bij gasgeven dus ga ik er vanuit dat er voldoende druk is.Auto rijd zowat als een 66 KW , rookt niet.Zou dit een verstopte kat kunnen zijn , begin ik nu aan te denken. Motor draait ook soepel rond , injectoren ??? is eenpomp verstuiver type.bouwjaar kan zijn dat het niet juist is.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Lmm moet je rijdend testen.
In 3e versnelling bij 2000tpm volgas geven,en dan als je de 3000 tpm passeerd,moet je in meetwaardeblok 11 kijken wat de waarde aangeeft,moet minimaal iets van 800 mgs zijn.
toch effe zowieso de lmm vervangen (via leen bij collega??)
Normaal denk je als eerste aan de LMM maar de waarden lijken inderdaad goed.
Een verstopte Kat heb ik ook al eens gezien.
Slaat ie ook geen fout op.
Oiram
[quote=UNIVERSEEL11698]Normaal denk je als eerste aan de LMM maar de waarden lijken inderdaad goed.
Oiram[/quote]
waarden LIJKEN goed, ga maar eens rijdend uitlezen........
Gr. paul
bedankt voor de reactie's ,heb vandaag metingen gedaan maar dan niet alléén zoals de eerste keer en nu bleek duidelijk dat de LMM zelfs op 450 ong. bleef hangen waar hij 850 moest hebben.iemand gezocht waar ik één kon gebruiken en ding sleurt nu terug als gek . prima nu nog een nieuwe bestellen.
altijd met lmm beginnen is de boodschap bij vw.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar