hallo
ik heb een probleem met mijn golf 2. de motor loopt heel onregelmatig stationair en soms zelfs zodanig dat hij gewoonweg weer uitvalt. dit doet hij zowel bij een koude als warme motor. ook met het terug schakelen wil het nog wel es voorkomen dat als ik de koppeling in trap hij terug valt naar 3 a 400 toeren en hem dan weer oppakt. stationair schommelt hij heen en weer tussen de 750 en 1200 toeren maar af en toe ook minder. ook komt het wel voor dat tijdens het rijden de auto heel erg begint te schokken en dat hij dan inhoud als ik gas geef.
weet iemand mischien waardoor dit komt??
mvg michel
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Vacuumslang rembekrachtiger controleren op scheurtjes.
Eens met Richard.
Ook flens onder carburator contr.op scheuren door op stat.toerental carburator heen en weer te bewegen.(Rubber durft op te lossen door benzine en oliedampen)
als de flens onder de carburateur goed is denk ik dat je gasklepregelaar stuk is
(grote witte ronde pot met 6 polige stekker, zit aan de carburateur)
komt veel voor bij dit type
gr. E.Tempel
hallo
bedankt voor de reactie's. ik heb es even gekeken maar de vacuumslang lijkt me zo op het eerste gezicht niet lek. ziet er vrij nieuw uit.
en als ik de carburateur heen en weer beweeg wat zou er dan moeten gebeuren waardoor ik weet dat het rubber stuk is??
en zijn er nog andere oorzaken waardoor dit kan gebeuren?? mischien andere slangen die stuk zijn??
mvg michel
16 jaar
oww jah en ik was nog vergeten te vermelden dat ik ook een dik plat koperen draad aan de bobine(geloof ik) (dat ijzeren ronde potje onder de verdelerkap) heb hangen waar wel een stekkertje aant eind zit maar die nergens meer aan vast zit en kan ook niet echt iets vinden wat er op lijkt. kan dit er mischien mee te maken hebben?? want volgens mij is het een aarde draad namelijk.
mvg michel
16 jaar
Dik plat koperen draad is inderdaad massadraad die met schuifklem op de verdeler zit.
Bij stationair toerental carburator heen en weer bewegen,als toerental v/d motor veranderd dan weet je het wel.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar