Slechte verwarming al wat langer, maar nu bij lage toeren (1500t) gaat de temperatuur telkens naar 120 graden en meer, ook aan een stoplicht op stationair toerental , dan gas geven naar 2500t gaat de temperatuur weer netjes naar 90 graden, rij je in 4 de versnelling 70 Km/u gaat ie weer naar 120 graden en meer rijd je dan in derde (hoger toeren) gaat ie weer naar 90 graden, ik dacht schoep op waterpompasje
Zit er los op maar is bij het vervangen van de distrubutieriem (moest toch gebeuren) is niet het geval, ik heb ook de binnenradiator gespoeld en zat niet verstopt, nu vind ik wel een elektrische hulpwaterpomp vooraan midden achter de radiator onderaan, welk is het precieze doel van deze pomp en wanneer wordt deze ingeschakeld ? Door welke sensor (‘s) (en bij welke temperaturen ( 3 aansluitdraden) draait de pomp constant mee of enkel bij stilleggende motor om de restwarmte te verdelen naar de radiator bij het nadraaien van de ventilator bij een warme motor? Gaan ze vaak stuk? is dit de oorzaak van mijn fout? Alvast bedankt voor je reactie, Gr
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.