Volkswagen Golf 1 gti 1800 8v: hoog toerental

Bouwjaar: 1983

Heeft iemand een oplossing voor mijn golf? mijn golf loopt namelijk 2000 tot 2500 toeren, de stelschroef achterop de smoorklep is helemaal ingedraaid co is pas afgesteld deze is perfect. mijn motor is omgebouwd om op euro te rijden in plaats van super. en wanneer ik de onderdruk los maak (waar de eco-meter op is aangesloten) gaat hij langzamer lopen 1000/1500 o/m, bij mijn maat die heeft ook een golf 1 gti is dat andersom gaat hij sneller lopen zonder onderdruk. wie heeft een oplossing voor mij???????

GTI-Driver3854

Geplaatst door GTI-Driver3854 (0) , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

audia4 (0) PRO, 20 jaar geleden

Klep die achter de inlaatbochten zit (tussen motor en schutbord, aan de linker kant als je voor de auto staat) uitbouwen. Hier 12 volt op aansluiten. Na verloop van tijd moet door een bimetaal en verwarmingselement de klep sluiten. Klep wil ook wel eens vast zitten in de oliekoek. Dit is de stationair toerentalverhoging van de koudestartinrichting. Simpele test is de slang die op de klep aangesloten zit met een griptang platdrukken. Het stationair toerental moet dan zakken.
Ook controleren of er wel spanning op de draaden staan. (12 volt afkomstig van het brandstofpomp relais & brandstofdrukregelaar die voor op de motor zit.) Kom je er niet uit, mail me dan even.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.