kheb een golf gti pf 8v van 89, hij liep eerst niet en nu heb ik de benzinedrukregelaar vervangen en loopt hij wel. mah als je volgas vraagt meteen, dus volle last, dan houdt ie in en gaat hij de toeren niet in en blijft hij hangen op 3500 4000 toeren, kheb al vanalles vervangen: luchtmassa, vollastschakelaar, verdeelkap, rotor, bougies, bougiekabels, 2e hands computer geprobeerd (was wel voordat ie liep, dachten dat ie daarom niet startte) module distributie en koppakking, kben me kapot aant denken over wat dit kan zijn. please help me!!!
groeten Stefan C.
Geplaatst door Stefan11105 (0) , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
Ernst Tempel (0) PRO, 18 jaar geleden
brandstoffilter of brandstofpomp
gr.E.Tempel
marcel6984 (0), 18 jaar geleden
heb je de injectors al nagekeken?
johndoornbosch (0) PRO, 18 jaar geleden
branstofpomp druk meten
Martijn7407 (0), 18 jaar geleden
luchtfilter goed geplaatst? of luchtfilter huis sluit niet meer goed. als ie ergens valse lucht aanzuigt krijg je geheid een dergelijk probleem