Ik heb al een tijd problemen met me koeivloeistof:
Het is begonnen met me temperatuurmeter die opliep. Gelijk koelvloeistof bijgevuld.
Na een korte tijd was de koelvloeistof weer bijna in de min. Afspraak bij de garage gemaakt. Auto heeft onder druk gestaan maar daar kwam niks uit. Koelvloeistof weer bijgevuld. Daarna was het weer snel mis. De auto begon bij stationair lopen naar brand te ruiken, gelijk naar de garage gereden, er was een slang poreus geworden en de koelvloeistof lekt op de uitlaat wat de stank veroorzaakte.
Het is een korte tijd goed gegaan maar hij staat weer in de garage:
De temperatuurmeter loopt niet op maar na 10 minuten rijden gaat hij weer stinken en wordt de auto erg warm. Dit is goed te voelen als je uitstapt.
Volgens de garage zit er een lekkage bij het inlaatspruitstuk. Kost ongeveer 500 euro aan onderdelen en 6 uur werk.
Ik heb hem nog in de garage staan maar ik twijfel er aan of dit wel echt het probleem is.
Heeft iemand dit ook met zijn auto gehad of weet iemand of dit inderdaad het inlaatspruitstuk is???
Ik hoor het graag
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hij heeft onder druk gestaan en er kwam niks uit,en hij lekt toch ?
Volgens mij moet je even een andere garage opzoeken..
Denk dat het eerder 1 van de slangen zijn die op inlaatspruitstuk zitten die lekt,maar als het inderdaad wel inlaatspruitstuk is die lekt,dan is dat wel wat uurtjes werk,maar 6 uur is wel iets te veel denk.
De garage zegt dat het pijpje waar de koolvloeistof ingaat lek is. Dit is niet te lassen want het is staal en alluminium...
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar